Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bookmark plugin importeert verkeerde tekst

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerdere bookmark/share plugins op mijn Wordpress site geprobeerd, maar ik stuit telkens op hetzelfde probleem: hij zet niet de (begin)tekst uit de post op de Facebookpagina, maar de tekst uit mijn sidebar. Blijkbaar ziet hij die als het begin van elke post? Ik heb nu SexyBookmarks van Shareaholic, die kun je enigszins customizen, maar ook daar kom ik er niet uit. Ligt het aan mijn MT Dark theme, heb ik iets verkeerds ingesteld? En zo ja, hoe en waar pas ik het aan?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi en welkom op GoT :w Misschien is het handig als je even begint met 't doornemen van onze Quickstart en daarna een nieuw topic opent waarin je de stappen van die Quickstart hanteert.

Tevens moet ik je er op wijzen dat we het in de Devschuur® hebben over zélf maken/programmeren/ontwikkelen/etc. Voor support op kant-en-klare producten/plugins/etc moet je bij de makers/auteurs aankloppen.

Mocht je toch een nieuw topic willen openen, waartoe je natuurlijk vrij bent zolang je voorgenoemde zaken in acht neemt, lees dan ook even Waar hoort mijn topic? want ik betwijfel of je topic in Programming hoort.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.