hello, ik probeer nu al een tijdje mij hd6950 2gb te overclocken maar telkens als ik opnieuw opstart loopt hij aan de normale snelheid. ik weet echt niet wat ik verkeerd doe in sapphire trixx. laatste drivers zijn geïnstalleerd
Meestal is het zoiets simpels als een instelling die zegt: "Make permanent" of zoiets dergelijks. Heb je hier al naar gezocht in de opties?
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
nope bij de instellingen vind ik nietsLiveshort schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:51:
Meestal is het zoiets simpels als een instelling die zegt: "Make permanent" of zoiets dergelijks. Heb je hier al naar gezocht in de opties?
Wat doe je nadat je de boel hebt ingesteld, je slaat je instellingen dan wel op in een van de profielen? En uiteraard er voor gezorgd dat Trixx automatisch opstart bij het starten van Windows? Dat zijn de stappen die je moet ondernemen... volgens de 'quickstart' guide. Er valt op dat gebied ook niet veel in te stellen bij Trixx, goed simpel en overzichtelijke tool.
yup. trixx start ook op met windows en ik heb het opgeslagen in een profiel. kheb met msi afterburner ook eens overclockt en daar is het juist hetzelfde probleemMicGlou schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:10:
Wat doe je nadat je de boel hebt ingesteld, je slaat je instellingen dan wel op in een van de profielen? En uiteraard er voor gezorgd dat Trixx automatisch opstart bij het starten van Windows? Dat zijn de stappen die je moet ondernemen... volgens de 'quickstart' guide. Er valt op dat gebied ook niet veel in te stellen bij Trixx, goed simpel en overzichtelijke tool.
Ik wil je dan toch aanraden eerst eens te gaan googlen... er blijken meerdere oplossingen voor jouw probleem te zijn. Start je Trixx bijvoorbeeld wel als admin? Heb je CCC ook afgesloten bij het gebruik van trixx... die blijkt namelijk de settings dwars te kunnen zitten.
Pagina: 1