Op dit moment heb ik een probleem met de laptop. Op willekeurige momenten valt het beeld weg. Wanneer je met een zaklamp op het scherm schijnt zie je het bureaublad wel en de laptop is nog wel gewoon te gebruiken. Het is alleen lastig dat je voornamelijk een zwart scherm ziet. Met de klep bewegen heeft geen resultaat, dus ik verwacht geen losse verbinding. Vaak is het wachten tot de backlight weer gaat branden om weer te kunnen werken.
Moet ik met de laptop terug naar de winkel om het te laten repareren of is er nog een andere oplossing?
De garantie is ondertussen al verlopen dus hoge reparatiekosten wil ik voorkomen.
Het gaat om een Fujitsu Siemens Amilo Xa 2528 en is in 2008 gekocht. De problemen die er met de nVidia chip zijn bekent bij mij, maar dit is toch anders.
Moet ik met de laptop terug naar de winkel om het te laten repareren of is er nog een andere oplossing?
De garantie is ondertussen al verlopen dus hoge reparatiekosten wil ik voorkomen.
Het gaat om een Fujitsu Siemens Amilo Xa 2528 en is in 2008 gekocht. De problemen die er met de nVidia chip zijn bekent bij mij, maar dit is toch anders.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.