Toon posts:

DivX probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een beetje probleem met het afspelen van DivX, hij freezed (echt alles) na een minuut of 10 en dan moet ik resetten .. behoorlijk irritant als je een film aant kijken ben dus .. ik denk dat het mijn soundcard is ( terratec xl ) maar weet dat niet zeker .. voor de rest heb ik een
amd 1.0ghz
msi k7t
128mb @ 133
en voor alles de nieuwste drivers .. dus als iemand een id heeft of dit ook heeft gehad .. plz react :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Gebruik de search eens. Volgens mij had dit met VIA te maken ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
kan nix vinden

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

heb ik zelf ook, maar alleen met Hannibal, dus zal wel aan de rip liggen

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Loopt het geluid wel door ? dan ligt het aan de rip,loopt je hele compu vast ?

Dan kan het verschillende oorzaken hebben, misschien wordt je CPU een beetje heet door de toch wel zware belasting van het decoden.
Misschien de Via drivers nog niet geinstalleerd ?
Misschien een andere codec proberen, 3.11 is officieel, 3.20 is beta maar vaak beter, ligt er een beetje aan.

Kijk anders even op www.doom9.net

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
ik zet nu meestal voor ik films ga kijken alle progs uit. eerst deed ik dat neit en liepen films 1 a 2 x totaal vast, dus systeem helemaal plat...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Topicstarter
hehehe .. alles wat hierboven staat heb ik dus ook al geprobeert .. behalve dan 3.20 maar .. alles freezed, ik moet dus echt resetten .. ik heb het ook met winamp en q3 .. GRR dus :) .. via 4.29 drivers heb ik en nieuwste drivers van terratec .. ben een beetje door mijn oplossingen heen :/

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
He. dit lijkt heel errug op het probleem wat ik heb. Ik heb ook alle nieuwste drivers / biossen en sow, maar dat wou ook niet echt helpen. Kijk maar hier . Wat een beetje verlichting bij mij gaf is me AGP niet op 4x te zetten, maar dat wil je natuurlijk niet. Succes ermee.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

De Videokaart kan ook het probleem zijn. Die speedstar dingen hadden bijvoorbeeld problemen met hun chipset waardoor de computer ook freeze deed na een tijdje.

Verwijderd

Topicstarter
videocard is het niet (denk ik) omdat winamp namelijk ook zeer onstabiel is ik heb zon gf2MX .. het hielp wel iets van 5 minuten ofzo als ik hem op 2X zet .. maar het verhelpt niet mijn probleem .. iig bedankt (idereen :P)
Pagina: 1