Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 19:07
Beste tweakers,
ik heb jullie hulp nu harder nodig dan ooit tevoren. Ik zal de case even schetsen:

De HTC Incredible S van mijn vriendin was ontiegelijk sloom en ze wilde er een andere ROM op proberen. Aangezien de telefoon de nieuwste HBOOT heeft, 2.00 , kon ik niet via revolutionary rooten en S-OFF. Nu heb ik het via HTCdev gedaan via de officiele manier, dat is gelukt.
Daarna heb ik via de ADB drivers ClockWorkMod weten te flashen. Vanuit daar heb ik een Custom rom geprobeerd te flashen. Dat flashen enzo ging goed, totdat de telefoon probeerde op te starten, toen bleef het witte scherm met HTC in het groen geschreven staan. De telefoon komt helaas niet verder dan dat scherm.

Mijn vraag aan jullie is dus; Wie kan mij helpen, ik kom er niet meer uit na 5 uur priegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:26
batterij er uit, opstarten met power + volume DOWN, naar recovery gaan en een andere rom flashen..

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
te vaak al geprobeerd. Zonder uitkomst. Heb er nu al 4 geprobeerd en blijft telkens hangen bij het witte scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
Maakt het uit of S op ON of OFF staat? staat nog op ON maar heb m wel unlocked via HTCDEV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBlok
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 21:49
Zelfde probleem hier. Als *-tig ROMS geprobeerd, maar nog geen resultaat. Ook via HTCdev geünlockt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:20
beide zeker geen backup van de orginele ROM gemaakt in CWM voor het installeren van de custom rom?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
Nope.. ik in ieder geval niet. Heeft het zin om een backup van een ander te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
Probleem is opgelost. Gewoon naar HTC gestuurd en daar is zonder problemen nieuwe software opgezet ondanks de bootloader te hebben unlocked via HTCdev (raad het alsnog niet aan!)
Pagina: 1