Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software om automatisch geheugenkaarten te kopieren?

Pagina: 1
Acties:

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:04
Hallo,

Ik trouw in september, en had graag gehad dat de mensen die foto's maakten dit direct konden achterlaten op een PC in de zaal. Ik heb een computer, ik heb ook een kaartlezer etc. Nu zoek ik een programma of een manier om ervoor te zorgen dat als je een kaart in die kaartlezer stopt, alles automatisch gekopiëerd wordt naar de interne harde schijven. Kan dit? Waarom wil ik dit zo doen, vooral omdat ik vrees dat er veel mensen zullen zijn die wat sukkelen met computers, en op die manier moet er ook geen impuls komen van de gebruiker zelf.

Thx alvast

No Gillette, No Minette

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 14:56
Zet er een handig neefje naast?

Als mensen echt zo onhandig zijn, zie ik het ook gebeuren dat ze niet door hebben wanneer het kopiëren klaar is, en hem voortijdig eruit trekken :)

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 17:14

Wish

ingwell

Is een imagetank geen optie? Eenmalige investering, maar wel makkelijk.
Wikipedia: Imagetank

No drama

• TribalDragon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 15:07
Is dit wat je zoekt? Zelf geen ervaring mee...
http://techie-buzz.com/so...-from-your-usb-drive.html

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:41
Imagetank zou normaal gesproken het handigste zijn, maar ik zou zelf idd liever handmatig doen via PC.

Dan kan je ook zelf mapnamen e.d. instellen zoals "Foto's gemaakt door Ome Henk".

Anders wordt het 1 dikke puinzooi denk ik.

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 13:28
Misschien is het handig om er even bij te vermelden welk OS er draait op die PC ? Ik weet namelijk dat je bijvoorbeeld op OS X, met iPhoto kan instellen dat je alle fotos van het betreffende SD kaartje gelijk kan importeren..

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

Pagina: 1