2 Videokaarten, 3 Monitoren, 1 PC?

Pagina: 1
Acties:

• TomJans
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Hallo

Is het mogelijk om 2 videokaarten te gebruiken voor 3 monitoren.

Ik heb een GTS 250 en een 9800GTX+

Dan op de GTS 250 1 monitor zodat deze wat krachtiger is voor spellen. En de andere 2 op de 9800GTX+

Is dit mogelijk zonder problemen?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W

Op deze site verwachten we wel wat meer eigen inzet. Dat betekent dat je zelf het grote www op moet gaan om antwoorden te zoeken en hier met specifieke puntjes kunt komen waar je zelf echt niet uit komt. In dit geval heb je dus nog wel wat zoekwerk te doen...

• TomJans
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb al wat gezocht maar sommigen zeggen dat het wel werkt en andere weer niet. Hierdoor weet ik het dus nog steeds niet zeker.

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:47
TomJans schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:30:
Ik heb al wat gezocht maar sommigen zeggen dat het wel werkt en andere weer niet. Hierdoor weet ik het dus nog steeds niet zeker.
naast het befaamde: google.com , vind je mischien wat meer info op nvidia.com (tip, kijk eens bij het tabje "technologies" op die site)

Verwijderd

Volgens mij moet dit gewoon wel werken, volgens mij hoef je alleen aan te geven welke monitor aan welke videokaart primair is?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

TomJans schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:30:
Plaats hier dan een link, waarbij je aangeeft wat er volgens jou niet duidelijk genoeg is. Ga uitgebredier op de zaak in dan dat je nu doet!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het antwoord is ongeveer 200 keer korter dan de woorden/tijd die jullie nu verspillen om hem het te laten googlen, mep het topic dan dicht. Ja, het kan, gewoon proberen (wat tevens TomJans in de first place had moeten doen).

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59
Zelf 2x gedaan tot nu toe

alle 2 de keren een ATi (AMD) en NVidea kaart door elkaar gebruikt, beide icm Windows 7
enige probleem wat ik tot nu toe gehad heb is op 1pc dat 1 van de schermen soms wat artefacts toonde
een driverupdate had dit wss opgelost, maar omdat het een tijdelijke oplossing was heb ik er geen tijd in gestoken.

De andere PC heeft nog steeds 2 graka's en doet het zonder problemen

Mess with the best, die like the rest

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-02 15:39

Fordox

00101010

+1 op Ed_L :)
op die manier kom je er zelf ook beter achter. van alles voorkauwen leer je ook niks

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Pagina: 1