[iMac]Beeld blijft zwart van extern scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 17:18
Beste,

Onze buurman heeft een iMac staan waaraan hij een extern scherm wil hangen. Dit is een DVI signaal wat hij verstuurd over cat5. Hier zit dus een converter tussen die DVI omzet. Bij de ontvangende kant zit een "versterktje" wat het signaal weer terug omzet naar DVI en deze doorstuurt naar het externe scherm. In deze versterker komt dus het signaal binnen over cat5. Ik zie het beeldscherm ook verschijnen bij de iMac, en kan ook resoluties ed. aanpassen van het externe scherm. Alleen het scherm zelf blijft zwart, ik zie alleen af en toe het witte lichtje aangaan van het scherm(wat voor scherm het precies is weet ik niet, het is zwart en zit een klein apple logo'tje op in het midden van de onderste rand). Ik heb al met menig instellingen lopen aanpassen en doen, maar ik krijg met geen mogelijkheid beeld op het externe scherm. Iemand een suggestie om te proberen?

Mvg,

Omisys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
Heb je misschien nog een ander apparaat waaraan je dat externe scherm kan hangen met die kabel? Gewone laptop of een MB/MBP/MBA ofzo? Of misschien een andere externe monitor met een DVI aansluiting om even wat uit te kunnen sluiten. Weet je zeker dat de kabel goed werkt? Dat de iMac de monitor herkent wil niet meteen zeggen dat de kabel goed is ;)