Goede trein simulator?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-07 20:43
Ik ben op zoek naar een goede trein simulator waarbij je mods kan installeren voor bijvoorbeeld de Belgische treinen en eventueel ook het Belgische net te kunnen rijden? Ik ben natuurlijk op zoek naar de nieuwste en wil ook graag best mooie graphics eigenlijk.

Ik heb al de nieuwste Trainz bekeken en ook de railworks simulator maar beiden vind ik grafisch niet zo denderend eigenlijk...

Iemand die toevallig veel met trein simulatoren bezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:12

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Hoi Glenn, ik ben ook al een tijdje op zoek ernaar.
Helaas zijn railworks en trainz zo'n beetje de enigen, en idd grafisch wat minder, ik houd me iig aanbevolen als je nog iets vind....

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 17:49
Railworks (3) is denk ik de belangrijkste train sim op het moment. Het enige nadeel is dat er nog weinig content is voor landen anders dan UK/US en in mindere mate Duitsland. Voor Nederland/Belgie ben ik sowieso nog weinig tegen gekomen. Enige wat te krijgen is is een NS 1800.

Microsoft Train Simulator heeft wel vreselijk veel content. Alleen is die onderhand al een jaartje of 10 oud en dus grafisch ook weinig bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405071

cpt.skydiver schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:38:
Railworks (3) is denk ik de belangrijkste train sim op het moment. Het enige nadeel is dat er nog weinig content is voor landen anders dan UK/US en in mindere mate Duitsland. Voor Nederland/Belgie ben ik sowieso nog weinig tegen gekomen. Enige wat te krijgen is is een NS 1800.

Microsoft Train Simulator heeft wel vreselijk veel content. Alleen is die onderhand al een jaartje of 10 oud en dus grafisch ook weinig bijzonders.
Er is al wel wat meer Nederlands materiaal. OA dutch classics met vanaf 1 maart de NS 1200 voor +- 7,50. Kijk maar op http://www.dutch-classics.nl/. Daarnaast heb je de ICR rijtuigen, de railpro grintwagen, HBIS wagon, en christrains is sinds kort bezig met het omzetten en vernieuwen van de MSTS treinen naar Railworks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 05-07 20:43
Bedankt, ik denk dat ik maar voor railworks 3 zal gaan. Al vind ik wel geen Belgische content/mods ervoor. Het ziet er wel mooi uit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 17:49
Anoniem: 405071 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Er is al wel wat meer Nederlands materiaal. OA dutch classics met vanaf 1 maart de NS 1200 voor +- 7,50. Kijk maar op http://www.dutch-classics.nl/. Daarnaast heb je de ICR rijtuigen, de railpro grintwagen, HBIS wagon, en christrains is sinds kort bezig met het omzetten en vernieuwen van de MSTS treinen naar Railworks.
Ja ik had het ook meer over locs en routes. Die rijtuigen had ik idd een tijdje geleden ook al gezien. Van de NS 1200 wist ik nog niet though!
Pagina: 1