Toon posts:

be6 met startproblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
deze vraag is al een keer geweest maar hoe zat het nou,sommige abit borden starten niet in een keer goed op.

hoe omzeil je dat?

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:31

MLS

Ehh, ik weet niet of je dit bedoelt, maar om de BE6 in zijn default waarden te laten starten (fault proof/veilige modus), moet je de insert toets gelijk vasthouden en in blijven drukken als je de PC opstart, net zo lang tot hij doorgeboot is en in het bios komt.

Grz. MLS

Verwijderd

sorry maar jou vraag slaat nergens op.

Dat kan aan verschillende dingen liggen dus als je een bepaalde probleem hebt dan leg het hier even voor dan is het gewoon makkelijker om een oplossing te vinden.

mijn boord start altijd goed op BE6-II.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

Animal_X

Rodin

Mijn BE6-II had hwet eerst ook, na een paar week was het opeens over,hhmmm VAAG????

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
ff verduidelijken, mn be6 2 heeft nergens last van maar een be6 oud model van kennis heeft een probleem, als je start of herstart boot hij NIET in een keer door. druk je dan op reset doet hij het weer wel.

ik geloof dat het met het voltage te maken had maar weet het niet meer, vandaar de vraag.

animal_x, heb je je cpu overgeklokt en specifieker heb je voltage cpu verhoogt?
laatste is stomme vraag, zie andere post be6 2

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Ja, C366@600, 2,3V (waterkoeling)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
heb je geen problemen meer sinds verhogen?

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Nee dat was het niet, het was zomaar opeens over en naar mijn weten heb ik niets veranders toen.

Verwijderd

Topicstarter
heb ff zitten graven is GEEN nieuw probleem
http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/000311.html

iemand?

Verwijderd

Je kan in de bios een vertraging instellen, waarmee het herkennen van de cdr en hd wat langer duurt tijdens ut opstarten.
Standaard staat deze op 0, zet um maarus op 2 seconden.
Suc6 :) :) :) :) :)
Pagina: 1