Hmm, de ratten vinden dat we niet zo moeten miepen en zijn bang dat we door EVGA ingehaald worden... Ik zou bijna overwegen om daarom alleen al wel te gaan lenen bij de IBGroep nu het nog kan (of hoe heet die ballentent tegenwoordig?) om dan van dat geld zoveel mogelijk sandy bridges aan het werk te zetten. Gelukkig voor hen heeft verstand de overhand en gaat dat dus niet gebeuren
Dat las ik ook ja, dat wij niet zo moeten zeuren over het inzetten van cloudcomputing bij een challenge.
Ach als zij menen dat in te moeten zetten dan moeten zij dat maar weten.
[ Voor 26% gewijzigd door Arjant2 op 26-01-2012 15:53 ]
Ach behalve dat er nu wel 1 zit die (wel op kleine schaal) gebruik maakt van de cloud en daartoe aangemoedigd wordt door de rest.
Prima, laat ze maar lekker.
Prima, laat ze maar lekker.
Ik zou hier bij mij op de universiteit eens alle pc's moeten uitrusten met BOINC. Die draaien toch de helft van de tijd voor niets. 400-700 computers zouden een mooie bijdrage leveren. Spijtig dat ik maar gewoon student ben hier.
(Heb het over de KU Leuven trouwens waar ik zit.)

[ Voor 9% gewijzigd door Elandiro op 26-01-2012 19:20 ]
Misschien kunnen we die de volgende Challenge wel voor een redelijke vergoeding inhuren.Elandiro schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:14:
Ik zou hier bij mij op de universiteit eens alle pc's moeten uitrusten met BOINC. Die draaien toch de helft van de tijd voor niets. 400-700 computers zouden een mooie bijdrage leveren.
Als jij eea, inc. de financiën regelt, maak ik wel € 10,00 over.
Misschien hoef je ze niet te huren maar een financiële bijdrage aan de KU, niet overdrijven, maakt het pad wat gemakkelijker vrij en kan gezien worden als een tegemoetkoming in de energiekosten.
[ Voor 17% gewijzigd door MAB The Frisian op 26-01-2012 21:11 ]
Je hoeft die niet in te huren. Dat zijn gewoon pc's die wij als studenten ter beschikking krijgen op de campus. Maar ze starten die allemaal op 's morgens rond 6 en sluiten die allemaal 's avonds weer af rond 8. Dus indien niemand aan die pc zit staat die op voor niets. Ik zou de ICT dienst wel eens kunnen contacteren met de vraag om er overal BOINC op te zetten. Zo zijn ze tenminste nuttig bezig terwijl niemand ze gebruikt.
twee cores zaten al geruime tijd op een sieve, schat dat ik zo'n 75 wus heb gemist
Zal wel lastig worden. Ten eerste is men waarschijnlijk huiverig voor iets dat de pc's belast (stroomverbruik). Ten tweede maken pc's gebruik van images die steeds worden geladen wanneer een gebruiker zich aanmeld. Als boinc dan nog niet klaar is met een bepaalde task zal die aan het einde van de dag verloren gaan. Das ook een beetje onhandig.Elandiro schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 19:32:
Je hoeft die niet in te huren. Dat zijn gewoon pc's die wij als studenten ter beschikking krijgen op de campus. Maar ze starten die allemaal op 's morgens rond 6 en sluiten die allemaal 's avonds weer af rond 8. Dus indien niemand aan die pc zit staat die op voor niets. Ik zou de ICT dienst wel eens kunnen contacteren met de vraag om er overal BOINC op te zetten. Zo zijn ze tenminste nuttig bezig terwijl niemand ze gebruikt.
Had Tim even gemaild ivm m'n opmerking.Arjant2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:52:
Dat las ik ook ja, dat wij niet zo moeten zeuren over het inzetten van cloudcomputing bij een challenge.
Hello there,Read your comment and some others and cause I couldnt get onto your forum without joini'ng temporary here just my 2 cents :
http://www.primegrid.com/...id=3952&nowrap=true#47691
I suppose this concerns my comment on our forum.
Yes, as far as I know this is the only project I could find your team having some points. I looked at http://www.dc-vault.com/ but couldn't find your team anywhere.
And as for cloudcomputing, there's nothing wrong with that, you can either buy computerparts or rent computertime, but at the moment DPC just prefers using the computers we usually use without any hired help.
Perhaps in the future we might start with cloud computing too, you never know.
In the meantime congratulations with the beating of our herd.
MAB The Frisian
Good to hear from you.
I didn't think it was hard to read our forum. I know Arjant2 does. I think you can see it here:http://www.primegrid.com/forum_forum.php?id=50 . If that doesn't work why not just create a special account and join AtP? You don't have to do any work for us.
I think it was your comment that I read on your forum. My Dutch is very rusty. I haven't worked there for 25 years. I understood you to say the AtP might be beating DPC on PG but BOINC-wide we were way behind. I thought it was a very interesting comment as well as a true one. May be my translation was wrong.
Despite having fewer members than DPC AtP typically scores about the same number of points on PG. I think there are a number of reasons for that. They include our being concentrated on just project and actually from being small. Another and very important reason is our public rivalry with DPC. You can see how effective that has been from how better both our teams have done in the 2011 challenges. Most of our members are more interested in prime numbers rather than BOINC credit. For both of those reasons and several others I can't see us competing with DPC on a regular basis on other BOINC projects.
Cloud computing is interesting. I am not very interested in BOINC credit. I think it is fairer for someone to pay with their own money to use cloud computing than to use work or university computers. In the end a person competes against himself.
I think this time we beat you in the challenge. Thank you for the congratulation. It would not be enjoyable except that you are fine rivals. Next time who knows?
Keep in touch.
Kind regards
Tim
Verwijderd
Goed, hopelijk blijft het bij een vriendschappelijke rivaliteit zonder sneers en zo.
@BiBi: Vergeten andere projecten uit te vinken in je PG-account?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 21:06 ]
@iconized Ja alles staat goed, soms gebeurd dat toch nog, erg jammer....
Verwijderd
Ah oké, heb ik ook onlangs gehad. Had pps llr voor cpu en pps sieve voor gpu ingesteld, krijg ik toch pps sieve voor cpu.
Ik twijfelde aan mezelf in eerste instantie.
Ik vind het juist een beetje omgedraaide wereld als wat Tim zegt.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:04:
Goed, hopelijk blijft het bij een vriendschappelijke rivaliteit zonder sneers en zo.
Voor de challenge extra pc's inhuren terwijl wij bij DPC juist de pc's gebruiken waar we normaliter ook mee crunchen het hele jaar door. Dat die pc's op het werk of uni staan doet er niet zo zeer toe, de pc's worden niet specifiek ingehuurd voor een challenge.
Maar dat is mijn simpele mening.
Ik heb geen moeite met het inhuren van PC's en ook niet echt met het gebruik van PC's op de universiteit of het werk, mits er toestemming geregeld is (d.w.z. je vermeld ook het extra stroom verbruik). Wanneer je dit niet doet geef ik een voorkeur aan het inhuren in de Cloud.
Ach het is weer dezelfde discussie als een paar maanden terug.
Voor mij persoonlijk is de lol er af als mensen clouds gaan inhuren.
Deze challenges moeten vooral leuk zijn en een strijd opleveren, zodra ik het gevoel heb dat dat door inhuren van cloudcomputers voor mij niet meer het geval is dan zet ik mijn pc's lekker op wat anders.
Voor mij persoonlijk is de lol er af als mensen clouds gaan inhuren.
Deze challenges moeten vooral leuk zijn en een strijd opleveren, zodra ik het gevoel heb dat dat door inhuren van cloudcomputers voor mij niet meer het geval is dan zet ik mijn pc's lekker op wat anders.
Verwijderd
Tsja beetje zinloos om een discussie te herhalen, maar mijn twee centen. 
Ik zal nooit geen cloud-computer inhuren. Daar heb ik geen zin in, dan kan ik beter zelf nieuwe hardware kopen. Als ik als IT-beheerder zou werken bij een wat-dan-ook organisatie en kan/mag een legertje computers inzetten voor een project, heb ik er geen moeite mee. Wel zal ik het dan inzetten onder een eigen naam, de naam van die organisatie want het is dan niet mijn prestatie. Maar iedereen moet zelf maar weten hoe ze het invullen. Zolang er maar geen gekraakte computers worden ingezet.
Ik zal nooit geen cloud-computer inhuren. Daar heb ik geen zin in, dan kan ik beter zelf nieuwe hardware kopen. Als ik als IT-beheerder zou werken bij een wat-dan-ook organisatie en kan/mag een legertje computers inzetten voor een project, heb ik er geen moeite mee. Wel zal ik het dan inzetten onder een eigen naam, de naam van die organisatie want het is dan niet mijn prestatie. Maar iedereen moet zelf maar weten hoe ze het invullen. Zolang er maar geen gekraakte computers worden ingezet.
Haha dat doet mij denken aan een grappige anekdote een 4 tal jaren geleden op de uni toen een kameraad en ik op 2 pc's die we dagelijks gebruikten Dpad als service geïnstalleerd hadden.BiBi schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:10:
Ik heb geen moeite met het inhuren van PC's en ook niet echt met het gebruik van PC's op de universiteit of het werk, mits er toestemming geregeld is (d.w.z. je vermeld ook het extra stroom verbruik). Wanneer je dit niet doet geef ik een voorkeur aan het inhuren in de Cloud.
Bleek dat na de kerstvakantie de systemadmin's@uni tijdens de vakantie alle pc's opnieuw hadden geïnstalleerd en dat ze héél erg lui geweest waren en 1 van de 2 systemen die ik gebruikte als image gebruikt hadden

Opeens stond er ~12Thz voor mij te crunchen

Een weekje vond ik dat wel grappig maar heb toen toch maar snel manueel alle pc's afgegaan om dat te uninstallen. Geloof niet dat ik dat uitgelegd zou gekregen hebben zonder heel veel problemen te krijgen.
God does not play dice
+1 en idd al eens iom een leuke server geregeld voor een pg-challengeVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:39:
Tsja beetje zinloos om een discussie te herhalen, maar mijn twee centen.
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Er is weer een Primegrid Challenge van 23 tm 28 Januari 2012!!! Dit keer is het PPS-LLR.. we beginnen op de 23e om 19:00. Zet jij je
ook ff in?
@Amber: Je hoeft je niet te verontschuldigen, want het is idd wel een hele mooie blauwe lijn
@aZeRtY: 12THz is altijd welkom
^^ haha wel ultieme culminatie van universitaire luiheid gecombineerd gemakzucht 
@Qazwaplol: Ligt 1 van je machines ff te niksen? of heb je er 1 of 2 weer overgezet naar een ander project? (zie grafiek, je output ligt opeens significant lager)
Cloud vs Eigen machines: Het grote verschil is dat als je beide een jaar lang 24/7 zou inzetten dat een cloudmachine je vele malen meer gaat kosten dan een eigen bakkie. Daarbij zijn cloud machines langzamer (vanwege hypervisors/overhead en vaak lopen eigen machines op hogere GHz). Maar als je alleen tijdelijk wat extra boosten dan is een cloud natuurlijk wel leuk.
Rekenvoorbeeldje: Als ik de spot-prijs hanteer van EC2 van ongeveer 0,06 dollarcent voor een High CPU (medium instance), dan kan deze voor 10 dollar(=7,60 Euro) ongeveer 7 dagen laten draaien. Xorrbit van AtP heeft uitgezocht dat deze ongeveer 2 PPS-LLR WU's per 40 minuten inleveren. En dat zou dus 180 WU's voor een 5 daagse challenge zijn voor nog geen 7 euro (== 2 bakjes friet en een biertje). Tja als ik dan kijk wat een nieuwe PC kost.. of dat je af en toe tijdens de challenges wat geld er tegen aan gooit om je teamprestaties op te krikken (als wat extra koe-power zeg maar) dan vind ik het allemaal nog niet zo'n gek idee. Even ter vergelijking: Mijn i7-860 doet 8 WU's per 40 minuten en mijn VPS (quadcore) doet er 4 per 40 minuten (echter is die VPS wel 50 piek per maand).. dus voor 14 euro trek ik mijn eigen VPS eruit voor 5 dagen; en voor 30 euro heb je een extra i7 voor 5 dagen; Voor de prijs van een i5 2500 (187 euro) heb je voor 5 dagen 7 a 8 i7's aan het werk *just a thought*
Waneer ik wat meer tijd heb ik wil ik eens gaan kijken naar EC2 mogelijkheden.
====== Challenge ======
(stats van 9:00 - users - teams)
Ondanks dat we 10 koeien (!!!)
gegroeid zijn, hebben we toch een plekje prijsgegeven in teams klassement... Crunching@EVGA heeft ons ingehaald,, maar wellicht kan de nieuwe aanwas nog zorgen dat we hun weer voorbij streven
Daarnaast is er vannacht een kleine hickup geweest van 20 minuten.
Als we dit volhouden dan blijven we ook 11e (11e van de 11e? carnavals hint?) dan lijkt me dat geen gekke start van het jaar ^^
Teams
9 - Aggie The Pew - 3089069.64
10 - Crunching@EVGA - 2559846.95
11 - Dutch Power Cows - 2518350.52
12 - TeAm AnandTech - 2232020.75
13 - BOINCstats - 2133837.82
DPC users
24 amberjr Dutch Power Cows 641917.05
105 Arjant2 Dutch Power Cows 234061.17
107 [DPC] hansR Dutch Power Cows 227752.92
112 ERBrouwer Dutch Power Cows 214495.75
132 NGS~Camulos Dutch Power Cows 189109.14
147 Qazwaplol Dutch Power Cows 173149.82
170 Gilly Dutch Power Cows 152673.21
181 iconized Dutch Power Cows 146668.38
204 [DPC]Pyrus Dutch Power Cows 130437.14
250 Grutte Pier [Wa Oars]~MAB The Frisian Dutch Power Cows 102379.70
291 BiBi Dutch Power Cows 83574.42
327 [DPC]Division_Brabant~ongekend41 Dutch Power Cows 69229.62
514 Kjeld Dutch Power Cows 32141.35
550 [DPC]Division_Brabant~Dweikel Dutch Power Cows 26873.61
657 [DPC]Elandiro Dutch Power Cows 18007.58
675 jeroen Dutch Power Cows 16957.78
685 [DPC]Team Switch~AzErTy Dutch Power Cows 16144.16
741 Rubeo Dutch Power Cows 12359.35
844 Stef42 Dutch Power Cows 8082.13
918 sheeppower Dutch Power Cows 5809.74
1000 mr_wlang Dutch Power Cows 4260.37
1030 [DPC]Division_Brabant~Lowieke Dutch Power Cows 3985.85
1071 EekTheMan Dutch Power Cows 3466.71
1239 meneer-ei Dutch Power Cows 2083.14
1465 plons Dutch Power Cows 1243.67
1675 Anonymous Dutch Power Cows 783.49
1811 [DPC]DeApen~Wick Dutch Power Cows 590.46
1831 Kristof Coninx Dutch Power Cows 566.15
2253 Dr.Drax Dutch Power Cows 241.92
2494 reinoud Dutch Power Cows 153.70
2499 [DPC]Division_Brabant~Bendecom Dutch Power Cows 153.28
2551 sander2774 Dutch Power Cows 146.85
2594 Rody Dutch Power Cows 83.50
2690 hans Dutch Power Cows 78.21
2691 Sleijser Dutch Power Cows 78.13
Leentjebuur gespeelt bij boinc-stats (thnx guys)..
Grafiekje van punten qua Teams

Grafiekje van onze top300 users (behalve amberjr, want die laat onze lijntjes nogal horizontaal en laag lopen
)

====== Daily Stats ======
We hebben een nieuwe koei op de PG-Weide :: Welkom laen
En meteen wordt laen FotD vanwege een binnenkomst in de top3 met 286K!
Verder is het dagelijkse klassement behoorlijk stabiel.. ik denk dat dit vooral komt vanwege de challenge die gaande is.
Een nieuwtje is dat ERBrouwer door de meloen grens is gegaan
In het algemene klassement zien we Iconized als een koe-met-een-missie keet schoppen.. en staat nu op de 25e plek... morgen mag Cronenborgh weleens over zijn schouder heen kijken!.
Er liggen weer een paar mooie palen bij de balie te wachten op een nieuwe eigenaar:
hans (700K); laen(250K) en Gilly(40K);
PrimeGrid hitparade van donderdag 26 januari 2012
flushers : 38/228 (17 %)
Users daily
Users overall
Teams daily
Teams overall
Nieuwe users
Mijlpalen
When do we get them
When do they get us
Bron
PrimeGrid project site

Er is weer een Primegrid Challenge van 23 tm 28 Januari 2012!!! Dit keer is het PPS-LLR.. we beginnen op de 23e om 19:00. Zet jij je
ook ff in?
@Amber: Je hoeft je niet te verontschuldigen, want het is idd wel een hele mooie blauwe lijn
@aZeRtY: 12THz is altijd welkom
@Qazwaplol: Ligt 1 van je machines ff te niksen? of heb je er 1 of 2 weer overgezet naar een ander project? (zie grafiek, je output ligt opeens significant lager)
Cloud vs Eigen machines: Het grote verschil is dat als je beide een jaar lang 24/7 zou inzetten dat een cloudmachine je vele malen meer gaat kosten dan een eigen bakkie. Daarbij zijn cloud machines langzamer (vanwege hypervisors/overhead en vaak lopen eigen machines op hogere GHz). Maar als je alleen tijdelijk wat extra boosten dan is een cloud natuurlijk wel leuk.
Rekenvoorbeeldje: Als ik de spot-prijs hanteer van EC2 van ongeveer 0,06 dollarcent voor een High CPU (medium instance), dan kan deze voor 10 dollar(=7,60 Euro) ongeveer 7 dagen laten draaien. Xorrbit van AtP heeft uitgezocht dat deze ongeveer 2 PPS-LLR WU's per 40 minuten inleveren. En dat zou dus 180 WU's voor een 5 daagse challenge zijn voor nog geen 7 euro (== 2 bakjes friet en een biertje). Tja als ik dan kijk wat een nieuwe PC kost.. of dat je af en toe tijdens de challenges wat geld er tegen aan gooit om je teamprestaties op te krikken (als wat extra koe-power zeg maar) dan vind ik het allemaal nog niet zo'n gek idee. Even ter vergelijking: Mijn i7-860 doet 8 WU's per 40 minuten en mijn VPS (quadcore) doet er 4 per 40 minuten (echter is die VPS wel 50 piek per maand).. dus voor 14 euro trek ik mijn eigen VPS eruit voor 5 dagen; en voor 30 euro heb je een extra i7 voor 5 dagen; Voor de prijs van een i5 2500 (187 euro) heb je voor 5 dagen 7 a 8 i7's aan het werk *just a thought*
Waneer ik wat meer tijd heb ik wil ik eens gaan kijken naar EC2 mogelijkheden.
====== Challenge ======
(stats van 9:00 - users - teams)
Ondanks dat we 10 koeien (!!!)
Als we dit volhouden dan blijven we ook 11e (11e van de 11e? carnavals hint?) dan lijkt me dat geen gekke start van het jaar ^^
Teams
9 - Aggie The Pew - 3089069.64
10 - Crunching@EVGA - 2559846.95
11 - Dutch Power Cows - 2518350.52
12 - TeAm AnandTech - 2232020.75
13 - BOINCstats - 2133837.82
DPC users
24 amberjr Dutch Power Cows 641917.05
105 Arjant2 Dutch Power Cows 234061.17
107 [DPC] hansR Dutch Power Cows 227752.92
112 ERBrouwer Dutch Power Cows 214495.75
132 NGS~Camulos Dutch Power Cows 189109.14
147 Qazwaplol Dutch Power Cows 173149.82
170 Gilly Dutch Power Cows 152673.21
181 iconized Dutch Power Cows 146668.38
204 [DPC]Pyrus Dutch Power Cows 130437.14
250 Grutte Pier [Wa Oars]~MAB The Frisian Dutch Power Cows 102379.70
291 BiBi Dutch Power Cows 83574.42
327 [DPC]Division_Brabant~ongekend41 Dutch Power Cows 69229.62
514 Kjeld Dutch Power Cows 32141.35
550 [DPC]Division_Brabant~Dweikel Dutch Power Cows 26873.61
657 [DPC]Elandiro Dutch Power Cows 18007.58
675 jeroen Dutch Power Cows 16957.78
685 [DPC]Team Switch~AzErTy Dutch Power Cows 16144.16
741 Rubeo Dutch Power Cows 12359.35
844 Stef42 Dutch Power Cows 8082.13
918 sheeppower Dutch Power Cows 5809.74
1000 mr_wlang Dutch Power Cows 4260.37
1030 [DPC]Division_Brabant~Lowieke Dutch Power Cows 3985.85
1071 EekTheMan Dutch Power Cows 3466.71
1239 meneer-ei Dutch Power Cows 2083.14
1465 plons Dutch Power Cows 1243.67
1675 Anonymous Dutch Power Cows 783.49
1811 [DPC]DeApen~Wick Dutch Power Cows 590.46
1831 Kristof Coninx Dutch Power Cows 566.15
2253 Dr.Drax Dutch Power Cows 241.92
2494 reinoud Dutch Power Cows 153.70
2499 [DPC]Division_Brabant~Bendecom Dutch Power Cows 153.28
2551 sander2774 Dutch Power Cows 146.85
2594 Rody Dutch Power Cows 83.50
2690 hans Dutch Power Cows 78.21
2691 Sleijser Dutch Power Cows 78.13
Leentjebuur gespeelt bij boinc-stats (thnx guys)..
Grafiekje van punten qua Teams

Grafiekje van onze top300 users (behalve amberjr, want die laat onze lijntjes nogal horizontaal en laag lopen

====== Daily Stats ======
We hebben een nieuwe koei op de PG-Weide :: Welkom laen

En meteen wordt laen FotD vanwege een binnenkomst in de top3 met 286K!
Verder is het dagelijkse klassement behoorlijk stabiel.. ik denk dat dit vooral komt vanwege de challenge die gaande is.
Een nieuwtje is dat ERBrouwer door de meloen grens is gegaan
In het algemene klassement zien we Iconized als een koe-met-een-missie keet schoppen.. en staat nu op de 25e plek... morgen mag Cronenborgh weleens over zijn schouder heen kijken!.
Er liggen weer een paar mooie palen bij de balie te wachten op een nieuwe eigenaar:
hans (700K); laen(250K) en Gilly(40K);
PrimeGrid hitparade van donderdag 26 januari 2012
flushers : 38/228 (17 %)
Users daily
![]() | |||||
# | +/- | daily | name | overall | # |
1 | (![]() | 1.074.785,05 | ERBrouwer | 78.196.348,29 | (5) |
2 | (![]() | 397.629,20 | NGS | 342.505.587,10 | (1) |
3 | (![]() | 286.816,47 | laen | 286.816,47 | (79) |
4 | (![]() | 217.567,94 | iconized | 3.473.952,76 | (25) |
5 | (![]() | 147.205,74 | BiBi | 20.977.171,04 | (10) |
6 | (![]() | 89.930,02 | [DPC]Division_Brabant | 269.073.025,04 | (3) |
7 | (![]() | 70.052,47 | amberjr | 115.142.857,10 | (4) |
8 | (![]() | 37.809,86 | hans | 700.559,45 | (51) |
9 | (![]() | 34.702,49 | ReZ | 2.580.668,14 | (30) |
10 | (![]() | 34.074,43 | Cronenborgh | 3.621.929,76 | (24) |
11 | (![]() | 30.377,77 | plons | 149.269,18 | (92) |
12 | (![]() | 30.185,81 | [DPC] hansR | 990.681,21 | (47) |
13 | (![]() | 22.551,71 | Arjant2 | 67.696.617,07 | (6) |
14 | (![]() | 18.722,24 | Gilly | 40.616,96 | (133) |
15 | (![]() | 15.927,92 | Qazwaplol | 1.814.493,43 | (35) |
16 | (![]() | 13.484,00 | [DPC]LightLuke | 2.262.031,94 | (34) |
17 | (![]() | 10.381,40 | [DPC]Pyrus | 27.309.073,79 | (8) |
18 | (![]() | 10.256,83 | Dr.Drax | 1.716.030,97 | (37) |
19 | (![]() | 10.113,00 | BetelgeuseFive | 2.422.729,06 | (32) |
20 | (![]() | 9.141,95 | Grutte Pier [Wa Oars] | 55.377.367,74 | (7) |
21 | (![]() | 7.543,17 | Rubeo | 571.801,70 | (58) |
22 | (![]() | 7.238,10 | [DPC]Team Switch | 18.971.060,31 | (11) |
23 | (![]() | 6.840,36 | sander2774 | 4.587.554,34 | (22) |
24 | (![]() | 6.742,00 | tuxnl | 1.073.271,09 | (46) |
25 | (![]() | 4.672,56 | sheeppower | 2.463.650,30 | (31) |
26 | (![]() | 4.078,79 | mr_wlang | 4.090.152,54 | (23) |
27 | (![]() | 4.049,92 | jeroen | 2.390.037,60 | (33) |
28 | (![]() | 3.669,32 | meneer-ei | 6.071.315,07 | (19) |
29 | (![]() | 3.371,00 | devos50 | 1.518.432,30 | (39) |
30 | (![]() | 2.584,78 | Kjeld | 59.414,66 | (122) |
More... |
Users overall
![]() | |||||
# | +/- | overall | name | daily | # |
1 | (![]() | 342.505.587,10 | NGS | 397.629,20 | (2) |
2 | (![]() | 310.637.194,98 | Team_Elteor_Borislavj | 0,00 | (![]() |
3 | (![]() | 269.073.025,04 | [DPC]Division_Brabant | 89.930,02 | (6) |
4 | (![]() | 115.142.857,10 | amberjr | 70.052,47 | (7) |
5 | (![]() | 78.196.348,29 | ERBrouwer | 1.074.785,05 | (1) |
6 | (![]() | 67.696.617,07 | Arjant2 | 22.551,71 | (13) |
7 | (![]() | 55.377.367,74 | Grutte Pier [Wa Oars] | 9.141,95 | (20) |
8 | (![]() | 27.309.073,79 | [DPC]Pyrus | 10.381,40 | (17) |
9 | (![]() | 22.917.942,21 | Arjan | 0,00 | (![]() |
10 | (![]() | 20.977.171,04 | BiBi | 147.205,74 | (5) |
11 | (![]() | 18.971.060,31 | [DPC]Team Switch | 7.238,10 | (22) |
12 | (![]() | 17.524.992,78 | Newtwen | 0,00 | (![]() |
13 | (![]() | 14.298.582,58 | [DPC]Team Deusman | 0,00 | (![]() |
14 | (![]() | 9.055.479,67 | Mikkie | 0,00 | (![]() |
15 | (![]() | 7.267.120,65 | Maxime Debosschere | 0,00 | (![]() |
16 | (![]() | 6.831.726,13 | Stef42 | 536,27 | (34) |
17 | (![]() | 6.163.796,21 | Crack | 0,00 | (![]() |
18 | (![]() | 6.114.662,40 | [DPC]DeApen | 364,43 | (36) |
19 | (![]() | 6.071.315,07 | meneer-ei | 3.669,32 | (28) |
20 | (![]() | 5.511.939,20 | ShitHappens | 0,00 | (![]() |
21 | (![]() | 5.443.762,34 | Jan-Lieuwe | 0,00 | (![]() |
22 | (![]() | 4.587.554,34 | sander2774 | 6.840,36 | (23) |
23 | (![]() | 4.090.152,54 | mr_wlang | 4.078,79 | (26) |
24 | (![]() | 3.621.929,76 | Cronenborgh | 34.074,43 | (10) |
25 | (![]() | 3.473.952,76 | iconized | 217.567,94 | (4) |
26 | (![]() | 3.383.025,59 | mackman | 0,00 | (![]() |
27 | (![]() | 3.284.180,04 | VictordeHollander | 0,00 | (![]() |
28 | (![]() | 3.179.781,49 | MOmax | 0,00 | (![]() |
29 | (![]() | 2.714.674,53 | rmeijer | 0,00 | (![]() |
30 | (![]() | 2.580.668,14 | ReZ | 34.702,49 | (9) |
More... |
Teams daily
![]() | |||||
1 | (![]() | 21.413.392,17 | Sicituradastra. | 10.558.831.454,52 | (2) |
22 | (![]() | 2.775.303,57 | Overclock.net | 776.836.846,50 | (42) |
23 | (![]() | 2.718.970,25 | TEAM orita | 603.647.468,72 | (45) |
24 | (![]() | 2.517.818,87 | Aggie The Pew | 451.323.038,85 | (52) |
25 | (![]() | 2.356.906,05 | The Scottish Boinc Team | 1.366.425.340,30 | (22) |
26 | (![]() | 2.352.809,89 | Planet 3DNow! | 1.218.621.141,08 | (27) |
27 | (![]() | 2.317.415,31 | Dutch Power Cows | 1.469.277.443,58 | (20) |
28 | (![]() | 2.290.366,72 | LITOMYSL Boinc Team Czech Republic | 655.576.792,46 | (44) |
29 | (![]() | 2.254.916,36 | TitanesDC | 850.627.573,97 | (35) |
30 | (![]() | 2.200.454,06 | Ukraine | 1.041.407.428,01 | (32) |
31 | (![]() | 2.193.672,23 | Ars Technica | 2.134.274.190,94 | (13) |
32 | (![]() | 1.954.675,14 | CANAL@Boinc | 414.142.661,57 | (55) |
More... |
Teams overall
![]() | |||||
1 | (![]() | 11.082.574.403,44 | SETI.Germany | 19.581.463,51 | (2) |
15 | (![]() | 1.848.669.702,60 | Russia | 1.482.724,67 | (39) |
16 | (![]() | 1.846.054.088,53 | BOINC@Taiwan | 4.895.975,01 | (12) |
17 | (![]() | 1.710.836.959,48 | Team Norway | 2.993.189,66 | (20) |
18 | (![]() | 1.699.920.308,18 | BOINC@Poland | 5.359.391,48 | (10) |
19 | (![]() | 1.515.892.000,28 | US Navy | 3.272.521,06 | (18) |
20 | (![]() | 1.469.277.443,58 | Dutch Power Cows | 2.317.415,31 | (27) |
21 | (![]() | 1.466.700.152,31 | SwissTeam.NET | 4.359.770,90 | (13) |
22 | (![]() | 1.366.425.340,30 | The Scottish Boinc Team | 2.356.906,05 | (25) |
23 | (![]() | 1.352.475.971,90 | Ishtar | 3.173.769,40 | (19) |
24 | (![]() | 1.335.559.788,31 | BOINC.Italy | 5.064.109,03 | (11) |
25 | (![]() | 1.271.217.967,33 | Team Musketeers | 3.961.732,73 | (17) |
More... |
Nieuwe users
![]() | |||||
laen | 286.816,47 |
Mijlpalen
![]() | |||||
hans | 700.000 | ||||
laen | 250.000 | ||||
Gilly | 40.000 |
When do we get them
![]() | |||||
Russia | 355,59 | ||||
PrimeSearchTeam | 558,45 |
When do they get us
![]() | |||||
SwissTeam.NET | 1,16 | ||||
BOINC.Italy | 46,94 | ||||
Ishtar | 125,20 | ||||
Team Musketeers | 126,06 | ||||
boinc.at | 342,38 | ||||
Canada | 400,79 | ||||
Keep The Fire Alive! | 1.426,05 | ||||
TEAM orita | 2.891,79 | ||||
Planet 3DNow! | 4.587,05 | ||||
Overclock.net | 21.034,85 |
Bron
PrimeGrid project site

Not just an innocent bystander
Sorry voor de lange statspost.. kostte me ook een uur om op te stellen! maar dan hebben we ook meer plaatjes
*leven van stats posters == tijdrovender tijdens challenge*
*leven van stats posters == tijdrovender tijdens challenge*
[ Voor 15% gewijzigd door Camulos op 27-01-2012 09:21 ]
ghehehe, ik heb mn pc gister niet eens aangehad..
Het is weer een kunststukje Camulos
Verwijderd
Het lijkt erop alsof er geen punten worden toegekend, of is dat alleen bij mij zo. Opeens heleboel pending credit
Klopt, pending vliegt omhoog dus validatie ligt er waarschijnlijk weer even uit.
[ Voor 46% gewijzigd door MAB The Frisian op 27-01-2012 10:00 ]
Wellicht hebben ze de validator tijdelijk uitgezet (doen ze wel vaker tijdens challenges) om de load op de servers (en databases) te verlichten.
Daarnaast hebben ze elke dag een tijdje downtime voor onderhoudt (altijd ergens in de ochtend tussen 9:00 en 11:00, voor een kwartiertje ofzo).
Daarnaast hebben ze elke dag een tijdje downtime voor onderhoudt (altijd ergens in de ochtend tussen 9:00 en 11:00, voor een kwartiertje ofzo).
Ik heb eigenlijk best veel moeite om WU's binnen te hengelen. Max 12 uur crunchtijd per dag (buffer staat op 2 dagen). Bevreemd me wel een beetje daar ik op de FP vele 10duizenden WU's beschikbaar zie. Er komen gewoon geen nieuwe WU's binnen, ook als ik niets in de wachtrij heb staan. Echt tijd om de constant op de Update knop te drukken heb ik nou ook weer niet. Wat doe ik vaut?
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Ik heb ook 1 pc die soms weigert units in te leveren en nieuwe op te halen. Geen idee hoe dat komt.
Mijn andere pc's hebben dat probleem niet, of ik ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen.
Nou onze 11e plaats is wel veilig, de top100 ga ik persoonlijk niet meer halen dus ik geef mijn i7 even 'rust'. Kan die even wat andere dingen doen die ik uitgesteld had (video encoden etc).
Slinger hem vanavond laat wel nog weer even aan op zoek naar een prime.
Mijn andere pc's hebben dat probleem niet, of ik ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen.
Nou onze 11e plaats is wel veilig, de top100 ga ik persoonlijk niet meer halen dus ik geef mijn i7 even 'rust'. Kan die even wat andere dingen doen die ik uitgesteld had (video encoden etc).
Slinger hem vanavond laat wel nog weer even aan op zoek naar een prime.
[ Voor 53% gewijzigd door Arjant2 op 27-01-2012 15:31 ]
Fixed, stomme error "Scheduler request failed: Error 417".Camulos schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:19:
taken worden ook steeds langer ...... heb hier verder geen problemen met ophalen van taken
De server heeft het nu al een tijdje lastig.
Geen verbinding meer, kwam net heel even op de FP maar verder niet.
Ben bijna door mijn buffer heen dus dat is geen goed teken...
Geen verbinding meer, kwam net heel even op de FP maar verder niet.
Ben bijna door mijn buffer heen dus dat is geen goed teken...
ik heb er nog 13 dus over 45 minuten sta ik ook droog.
ik kom nog aardig weg heb nog wel taken hier en daar, heb er maar 1 die nix meer heeft
mhh 't is pittig dood daar kan ook niet uploaden nu
22:53 up en running weer
mhh 't is pittig dood daar kan ook niet uploaden nu
22:53 up en running weer
[ Voor 32% gewijzigd door amberjr op 27-01-2012 22:53 ]
Vervelend die hickups van PG vooral als je dan PPS Sieves binnenkrijgt op één van je machines, alweer 
Ik gebruik trouwens ook geen computers in de Cloud voor challenges, een eigen PC bouwen is veel leuker
Voor mijn eigen prive priemzoek project gebruik ik wel een cloud server met PRPNet, lekker stabiel zo'n ding en veel goedkoper dan een eigen pc'tje.
@Azerty, wat een pech die replicatie van je crunchers, maar toch een goeie grap. Had je vast een schorsing opgeleverd als je het verteld had
Ik gebruik trouwens ook geen computers in de Cloud voor challenges, een eigen PC bouwen is veel leuker
@Azerty, wat een pech die replicatie van je crunchers, maar toch een goeie grap. Had je vast een schorsing opgeleverd als je het verteld had
oi oi... vanmorgen ff geen stats van mij
te drukke ochtend, te late avond (gister hehe
VriMiBo FTW)
Als er vanmiddag geen stats staan dan post ik ze tzt ^^
Als er vanmiddag geen stats staan dan post ik ze tzt ^^
Neem aan dat het om 19:00 PT weer afgelopen is ?
Verwijderd
Jup, hoog tijd ook want de PG-site zakt door zijn hoeven. Toch een heugelijk nieuwtje hier, heb nu eindelijk ook een priem gevonden.

@MAB: Yeah, vanavond om 19:00 (Nederlandse tijd) is de challenge weer afgelopen
@BiBi: Om te voorkomen dat je CPU-Sieves krijgt, moet je geen GPU-sieves laten draaien. (wanneer je client vraagt om sieves voor je GPU en tegelijkertijd LLR voor CPU, dan wil boinc dit nog weleens door elkaar heenhalen en per ongeluk een CPU-sieves downloaden).
@EektheMan: Dat heb ik ook weleens gehad.. opgelost door dit toe te passen: Zorg dat je "Network Activity Always Enabled" aan hebt gevinkt (in menu van boinc manager, onder activity).. en vervolgens in je voorkeuren (Tools -> Computing preferences -> network usage tab) hebt staan dat je elke 0.01 dag verbinding wilt maken, wat neer komt op elk kwartier. Een kleine werkbuffer is ook handig (vaak heb ik die op 0.2 of 1 staan)
@Iconized: congratz met je priem! Top5000 notering?
======= Challenge =======
(stats van 16:00 - users - teams)
De challenge zit er bijna op... nog 2.5 uur crunchen en dan zijn de 5 dagen volgemaakt. Het is zo goed als zeker dat we op de 11e plaats eindigen, een geweldig goede start van het nieuwe jaar. Helaas hebben de ratten ons voor het eerst het nakijken gegeven... maar goed er zijn nog 8 herkansingen daarvoor

Uiteraard hopen we dat je er de volgende keer weer bij bent (29 februari - challenge van 24 uur)

Zowel Amberjr als ERBrouwer hebben een top100 plek weten te bemachtigen .. en wellicht komt hansR(103e plek) nog bij ivm validatie en dergelijke.
In totaal 9 DPC'ers in de top200.. en 12 in de top 350.. en 21 in de top1000 (van de totaal 3213 users)
Teams klassement
9 - Aggie The Pew - 4438060.22
10 - Crunching@EVGA - 4051818.47
11 - Dutch Power Cows - 3632502.33
12 - TeAm AnandTech - 3356118.43
13 - BOINCstats - 3106458.85
User klassement
26 amberjr Dutch Power Cows 878632.91
94 ERBrouwer Dutch Power Cows 371317.05
103 [DPC] hansR Dutch Power Cows 333299.04
113 Arjant2 Dutch Power Cows 301934.04
133 NGS~Camulos Dutch Power Cows 265087.95
153 Qazwaplol Dutch Power Cows 239501.34
163 Gilly Dutch Power Cows 231868.54
185 iconized Dutch Power Cows 203818.04
196 [DPC]Pyrus Dutch Power Cows 188531.52
261 Grutte Pier [Wa Oars]~MAB The Frisian Dutch Power Cows 142346.15
302 BiBi Dutch Power Cows 117247.68
305 [DPC]Division_Brabant~ongekend41 Dutch Power Cows 114409.25
535 Kjeld Dutch Power Cows 44654.84
558 [DPC]Division_Brabant~Dweikel Dutch Power Cows 40222.37
621 [DPC]Team Switch~AzErTy Dutch Power Cows 31509.22
667 [DPC]Elandiro Dutch Power Cows 25539.61
682 jeroen Dutch Power Cows 24492.48
774 Rubeo Dutch Power Cows 17026.16
821 sheeppower Dutch Power Cows 14368.57
956 Stef42 Dutch Power Cows 8082.13
1011 mr_wlang Dutch Power Cows 6641.81
1086 [DPC]Division_Brabant~Lowieke Dutch Power Cows 5181.67
1109 EekTheMan Dutch Power Cows 4960.02
1205 meneer-ei Dutch Power Cows 3934.61
1652 plons Dutch Power Cows 1404.96
1728 [DPC]DeApen~Wick Dutch Power Cows 1190.69
1944 Anonymous Dutch Power Cows 783.49
2131 Kristof Coninx Dutch Power Cows 566.15
2213 reinoud Dutch Power Cows 484.75
2336 Sleijser Dutch Power Cows 398.18
2471 devos50 Dutch Power Cows 315.18
2617 Dr.Drax Dutch Power Cows 241.92
2837 hans Dutch Power Cows 156.46
2864 [DPC]Division_Brabant~Bendecom Dutch Power Cows 153.28
2900 sander2774 Dutch Power Cows 146.85
2991 Rody Dutch Power Cows 83.50
3018 ReZ Dutch Power Cows 82.06
Teams Grafiekje

Top 8 DPC users

======= Daily Stats =======
Het dagelijkse klassement laat HEEL VEEL groene pijltjes zien, wat natuurlijk onze mooie groene graasweide reflecteerd. meneer-ei wordt FotD door maarliefst 17 plekken te stijgen. TeamSwitch(34K) weet zich in de top10 te nestelen (door 14 plaatsen te stijgen). Arjan(13K) komt binnen op de 14e plek.
Iconized heeft zijn baldadige gedrag doorgezet in het algemene klassement! Op dit moment occupied hij de 24e plek... We verwachten dat hij zijn kamp over 2 dagen opbreekt en doorstoot naar een ander perceel
hansR mag vandaag zijn 1 meloen mijlsteen ophalen bij de balie
PrimeGrid hitparade van vrijdag 27 januari 2012
flushers : 36/228 (16 %)
Users daily
![]() | |||||
1 | (![]() | 957.599,05 | ERBrouwer | 79.153.947,34 | (5) |
2 | (![]() | 368.665,01 | NGS | 342.874.252,11 | (1) |
3 | (![]() | 203.492,58 | iconized | 3.677.445,34 | (24) |
4 | (![]() | 127.589,81 | BiBi | 21.104.760,85 | (10) |
5 | (![]() | 47.761,90 | [DPC]Division_Brabant | 269.120.786,94 | (3) |
6 | (![]() | 47.528,20 | amberjr | 115.190.385,30 | (4) |
7 | (![]() | 40.563,89 | plons | 189.833,07 | (88) |
8 | (![]() | 34.495,93 | [DPC]Team Switch | 19.005.556,24 | (11) |
9 | (![]() | 34.173,55 | hans | 734.733,00 | (51) |
10 | (![]() | 21.796,13 | [DPC] hansR | 1.012.477,34 | (47) |
11 | (![]() | 15.199,88 | meneer-ei | 6.086.514,95 | (19) |
12 | (![]() | 14.503,06 | Arjant2 | 67.711.120,13 | (6) |
13 | (![]() | 13.874,36 | Gilly | 54.491,32 | (124) |
14 | (![]() | 13.782,32 | Arjan | 180.384,64 | (90) |
15 | (![]() | 10.477,43 | [DPC]LightLuke | 2.272.509,37 | (34) |
16 | (![]() | 10.113,00 | sander2774 | 4.597.667,34 | (22) |
17 | (![]() | 9.048,81 | [DPC]Pyrus | 27.318.122,60 | (8) |
18 | (![]() | 6.034,10 | Qazwaplol | 1.820.527,53 | (35) |
19 | (![]() | 5.742,52 | Grutte Pier [Wa Oars] | 55.383.110,26 | (7) |
20 | (![]() | 4.108,84 | Rubeo | 575.910,54 | (58) |
21 | (![]() | 3.371,00 | tuxnl | 1.076.642,09 | (46) |
21 | (![]() | 3.371,00 | BetelgeuseFive | 2.426.100,06 | (32) |
23 | (![]() | 3.198,61 | jeroen | 2.393.236,21 | (33) |
24 | (![]() | 2.922,26 | Kjeld | 62.336,92 | (121) |
25 | (![]() | 1.509,07 | [DPC]Elandiro | 287.730,30 | (79) |
26 | (![]() | 1.212,15 | EekTheMan | 75.510,52 | (112) |
27 | (![]() | 1.145,69 | Michael de Ruijter | 90.838,36 | (104) |
28 | (![]() | 623,31 | sheeppower | 2.464.273,61 | (31) |
29 | (![]() | 623,20 | [DPC]DeApen | 6.115.285,60 | (18) |
30 | (![]() | 400,03 | Rody | 117.721,86 | (98) |
More... |
Users overall
![]() | |||||
1 | (![]() | 342.874.252,11 | NGS | 368.665,01 | (2) |
2 | (![]() | 310.637.194,98 | Team_Elteor_Borislavj | 0,00 | (![]() |
3 | (![]() | 269.120.786,94 | [DPC]Division_Brabant | 47.761,90 | (5) |
4 | (![]() | 115.190.385,30 | amberjr | 47.528,20 | (6) |
5 | (![]() | 79.153.947,34 | ERBrouwer | 957.599,05 | (1) |
6 | (![]() | 67.711.120,13 | Arjant2 | 14.503,06 | (12) |
7 | (![]() | 55.383.110,26 | Grutte Pier [Wa Oars] | 5.742,52 | (19) |
8 | (![]() | 27.318.122,60 | [DPC]Pyrus | 9.048,81 | (17) |
9 | (![]() | 22.931.724,53 | Arjan | 13.782,32 | (14) |
10 | (![]() | 21.104.760,85 | BiBi | 127.589,81 | (4) |
11 | (![]() | 19.005.556,24 | [DPC]Team Switch | 34.495,93 | (8) |
12 | (![]() | 17.524.992,78 | Newtwen | 0,00 | (![]() |
13 | (![]() | 14.298.582,58 | [DPC]Team Deusman | 0,00 | (![]() |
14 | (![]() | 9.055.479,67 | Mikkie | 0,00 | (![]() |
15 | (![]() | 7.267.120,65 | Maxime Debosschere | 0,00 | (![]() |
16 | (![]() | 6.831.934,60 | Stef42 | 208,47 | (31) |
17 | (![]() | 6.163.796,21 | Crack | 0,00 | (![]() |
18 | (![]() | 6.115.285,60 | [DPC]DeApen | 623,20 | (29) |
19 | (![]() | 6.086.514,95 | meneer-ei | 15.199,88 | (11) |
20 | (![]() | 5.511.939,20 | ShitHappens | 0,00 | (![]() |
21 | (![]() | 5.443.762,34 | Jan-Lieuwe | 0,00 | (![]() |
22 | (![]() | 4.597.667,34 | sander2774 | 10.113,00 | (16) |
23 | (![]() | 4.090.346,75 | mr_wlang | 194,21 | (32) |
24 | (![]() | 3.677.445,34 | iconized | 203.492,58 | (3) |
25 | (![]() | 3.621.929,76 | Cronenborgh | 0,00 | (![]() |
26 | (![]() | 3.383.025,59 | mackman | 0,00 | (![]() |
27 | (![]() | 3.284.180,04 | VictordeHollander | 0,00 | (![]() |
28 | (![]() | 3.179.781,49 | MOmax | 0,00 | (![]() |
29 | (![]() | 2.714.674,53 | rmeijer | 0,00 | (![]() |
30 | (![]() | 2.580.668,14 | ReZ | 0,00 | (![]() |
More... |
Teams daily
![]() | |||||
1 | (![]() | 20.176.346,71 | Sicituradastra. | 10.579.007.801,23 | (2) |
25 | (![]() | 2.255.884,62 | Planet 3DNow! | 1.220.877.025,70 | (27) |
26 | (![]() | 2.151.411,09 | Ars Technica | 2.136.425.602,03 | (13) |
27 | (![]() | 2.081.493,93 | The Scottish Boinc Team | 1.368.506.834,23 | (22) |
28 | (![]() | 2.046.330,31 | TitanesDC | 852.673.904,28 | (35) |
29 | (![]() | 2.038.250,90 | CANAL@Boinc | 416.180.912,47 | (55) |
30 | (![]() | 2.001.736,89 | Dutch Power Cows | 1.471.279.180,47 | (20) |
31 | (![]() | 1.883.591,88 | Ukraine | 1.043.291.019,89 | (32) |
32 | (![]() | 1.881.273,04 | SETIKAH@KOREA | 906.475.698,71 | (34) |
33 | (![]() | 1.767.943,42 | Keep The Fire Alive! | 913.667.854,08 | (33) |
34 | (![]() | 1.761.485,31 | BOINC Synergy | 800.287.407,70 | (39) |
35 | (![]() | 1.707.809,46 | n-tieractive | 38.193.522,02 | (188) |
More... |
Teams overall
![]() | |||||
1 | (![]() | 11.100.555.362,54 | SETI.Germany | 17.980.959,10 | (2) |
15 | (![]() | 1.850.909.002,44 | BOINC@Taiwan | 4.854.913,91 | (12) |
16 | (![]() | 1.849.724.584,35 | Russia | 1.054.881,75 | (44) |
17 | (![]() | 1.713.697.194,52 | Team Norway | 2.860.235,04 | (21) |
18 | (![]() | 1.705.030.928,79 | BOINC@Poland | 5.110.620,61 | (10) |
19 | (![]() | 1.519.029.861,90 | US Navy | 3.137.861,62 | (19) |
20 | (![]() | 1.471.279.180,47 | Dutch Power Cows | 2.001.736,89 | (30) |
21 | (![]() | 1.471.081.890,89 | SwissTeam.NET | 4.381.738,58 | (13) |
22 | (![]() | 1.368.506.834,23 | The Scottish Boinc Team | 2.081.493,93 | (27) |
23 | (![]() | 1.355.238.727,05 | Ishtar | 2.762.755,15 | (22) |
24 | (![]() | 1.340.723.514,87 | BOINC.Italy | 5.163.726,56 | (9) |
25 | (![]() | 1.275.128.377,28 | Team Musketeers | 3.910.409,95 | (15) |
More... |
Mijlpalen
![]() | |||||
[DPC] hansR | 1.000.000 | ||||
Michael de Ruijter | 90.000 | ||||
EekTheMan | 75.000 | ||||
Kjeld | 60.000 | ||||
Gilly | 50.000 |
When do we get them
![]() | |||||
Russia | 382,15 | ||||
PrimeSearchTeam | 472,91 | ||||
XtremeSystems | 23.056,24 |
When do they get us
![]() | |||||
SwissTeam.NET | 0,09 | ||||
BOINC.Italy | 45,09 | ||||
Team Musketeers | 119,60 | ||||
Ishtar | 133,28 | ||||
boinc.at | 323,05 | ||||
Canada | 391,98 | ||||
Keep The Fire Alive! | 2.616,46 | ||||
TEAM orita | 2.722,07 | ||||
Overclock.net | 2.966,07 | ||||
Planet 3DNow! | 3.037,76 |
Bron
PrimeGrid project site

Verwijderd
Jup: http://primes.utm.edu/primes/page.php?id=104076Camulos schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:56:
@Iconized: congratz met je priem! Top5000 notering?
congratz, heb er deze challenge 10000 gedaan 0 primes, laat eea nog wel ff draaien na de challenge
[ Voor 3% gewijzigd door amberjr op 28-01-2012 19:27 ]
Verwijderd
Dank! Met 425655 decimalen is het nog maar een kleintje. De "Electronic Frontier Foundation" heeft prijzen uitgeloofd voor priemgetallen met een grootte van 10, 100 en 1000 miljoen decimalen. GIMPS heeft de prijs voor 10 miljoen decimalen al opgestreken. Maar 100 miljoen decimalen
, met de huidige software moeten we even wachten op de i99 2000000k of zo.

Awwww de 667de plek. Ik had zo mijn zinnen gezet op plek 666
wauw... ik heb niet actief meegedaan, zo te zien toch 1 WU meegenomen
yesssssssss last post 
oooohh damm morgen de kinderen
oooohh damm morgen de kinderen
[ Voor 45% gewijzigd door amberjr op 29-01-2012 05:43 ]
Verwijderd
He wat geinig, blijk ook een prime met 428819 decimalen gevonden te hebben. Blijkbaar groot genoeg voor de top5000 list.