Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW/feat] Gerelateerde artikelen

Pagina: 1
Acties:

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Lieve devvers!

Iets wat in mijn ogen een welkome aanvulling op de pricewatch zou zijn is het linken van product naar product. Er zijn een aantal producten die accessoires hebben die wel handig zijn om meteen in zicht te krijgen als je het product wil kopen.
Nee ik heb het niet over alle mogelijke koptelefoons aan een iPod linken maar zoals bij bijvoorbeeld een BitFenix Shinobi behuizing een link naar de BitFenix Mesh Stripes.

Wie weet een hele ruime opzet waarbij je enkel aangeeft "item x heeft relatie van type y met item z" zodat er niet enkel het type accessoire is maar bijvoorbeeld ook "opvolger van" zoals bij de Mugen V2/Mugen V3. Wellicht ook een goede aanvulling op de huidige "series" optie in de pricewatch als je gewoon kan zeggen "item x komt uit dezelfde serie als product y".

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik heb een dergelijk systeem eens ontworpen bij mijn vorige werkgever. Dat werkte erg goed, alleen kampte we op een gegeven moment met een information overload. De treshold voor wat je daar écht wil laten zien is zeer lastig te definiëren. Daarnaast kost het ook een berg onderhoud, tenzij je het volledig geautomatiseerd laat lopen. Desalniettemin een goede suggestie. Of we het gaan oppikken weet ik nog niet