Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben bezig het eea te updaten in m'n netwerk (linux box vervangen met QNAP NAS, holy crap wat 'n geweldig apparaat!) en ga hoogstwaarschijnlijk een alles-in-1 abonnement van Ziggo nemen (zakelijk, dus sowieso geen pauper ontvanger ;) ).

Nu ben ik me aan het orienteren op digitale ontvangers met harde schijf en een blu-ray speler met genoeg codecs zodat ik ook echt wat aan m'n Twonky Media Server heb.. (ik heb een Philips Aurea, dus te beperkt..). Maar damn, wat een keuze..

Tot m'n blijdschap zag ik ook dat er alles in één oplossingen zijn betreft al mijn eisen (samsung iig). Helaas is het heel moeilijk om de verschillende merken/modellen te vinden die ook zo'n totaaloplossing aanbieden (of ik begin oud te worden :P ). Nu vind ik een HD recorder nog het minst belangrijk, dus dat hoeft er van mij niet per se op.

Ik ben op zich wel een voorstander van dedicated oplossingen, maar om nu 4 losse apparaten te kopen.. zit ik weer met 4 extra afstandbedieningen! (Wil wel zo'n logitech afstandsbediening, maar t geld groeit ook weer niet op m'n rug..) Dus wat raden jullie aan?

Edit: Ik vind optimale compatability en kwaliteit belangrijk. M'n huidige versterker is vrij oud (Onkyo TX-DS575, dus geen HDMI), en het zou wel prettig zijn als de speler iig voor DVD regio vrij kan worden gemaakt.. verder ben ik niet moeilijk ofzo.. :D

Tnx!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

sorry, maar het is echt de bedoeling dat je eerst zelf het vooronderzoek doet om vervolgens hier te discussieren over een mogelijke problematiek en oplossing. Nu drop je gewoon een vraag en daar doen we een slotje op.

Mocht je aanvullende info willenk lezen, bekijk dan de quickstart in het algemeen beleid.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.