Op mijn Iphone 4 gaat sinds 2 maanden om de zoveel tijd tijd automatisch met de volume omhoog, het is net of iemand op de volume knop + blijft drukken, want het volume logo blijft dan midden op het beeld aanwezig. Soms heeft t effect, als ik weer op volume - druk en dan verdwijnt het volume logo ook weer. Eerst dacht ik dat t aan een headset of hoestje lag, maar heb beiden vervangen (het gebeurd ook zonder headset), maar dit heeft geen effect.
Er stond toen het gebeurde nog IOS 4.3.3 +JB op , dus heb bij de eerst volgende update iPhone terug naar fabrieksinstellingen gebracht en toen IOS 5.0.1 erop gezet. Maar het probleem bleef. Iphone is nu weer geJBed. Heb op internet gezocht, maar kan geen oplossing vinden. Heeft iemand dit probleem ook, of weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen???
Er stond toen het gebeurde nog IOS 4.3.3 +JB op , dus heb bij de eerst volgende update iPhone terug naar fabrieksinstellingen gebracht en toen IOS 5.0.1 erop gezet. Maar het probleem bleef. Iphone is nu weer geJBed. Heb op internet gezocht, maar kan geen oplossing vinden. Heeft iemand dit probleem ook, of weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen???