Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP] printen van output gaat mis

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 13:48
Het is iets ongelooflijks doms, maar krijg het niet voor elkaar. Ik weet bijna zeker dat ik iets niet goed escape, maar vind niet hoe ik het wel moet doen.

$doc = new SimpleXmlElement($answer[2], LIBXML_NOCDATA);
print $doc->group-id;

Ik wil dus de waarde van 'group-id' printen. Velden waar geen - teken in zit gaan wel goed.

Ik heb al verschillende manieren geprobeerd met quotes, maar dat geeft ook niet het gewenste resultaat.

Wat doe ik verkeerd?

20 jaar, en wat had ik bereikt?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 21:21
Lees de manual nog eens goed (met name example #3).

[ Voor 10% gewijzigd door Thralas op 22-01-2012 17:52 ]

• mazz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-06 13:48
God, wat stom!

print $doc->{'group-id'}; it is.

Thnx! :D

20 jaar, en wat had ik bereikt?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit had je toch écht zelf uit kunnen vogelen. We hebben je nou al zó vaak gewezen op het feit dat je zelf ook wat inzet moet tonen voordat je een topic opent maar blijkbaar zit het er nog steeds niet in. Dit is gewoon de standaardsyntax van de taal waar je mee werkt en die staat gewoon in de manual zoals je zit.

Overigens zie ik ook dat je vrijwel alleen maar vragen stelt. We kunnen je niet dwingen om ook mensen te helpen, maar vind je zelf ook niet dat het een beetje van twee kanten moet komen? Overweeg eens om kennis te delen in plaats van alleen maar vragen te stellen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.