Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 20:48

skate master

Autodesk Educator Expert

Topicstarter
Na een middagje googelen zit ik nog steeds met een probleem.
Mijn telefoon de Samsung Galaxy S Plus komt met de melding android.process.acore is onverwachts gestopt zodra ik mijn contacten wil openen.
Ik kan dus mijn contacten niet bekijken / toevoegen etc.

Ik heb geprobeerd via instellingen -> applicaties -> applicaties beheren -> alles -> contacten -> stop forceren -> gegevens wissen
Gegevens zijn gewist, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Nu kwam ik ergens een bericht tegen dat ik via Root Explorer de database folder in /data/data/com.android.providers.contacts zou moeten verwijderen.
Hier moet ik echter root rechten voor hebben en dit heb ik niet.
Ik heb gekeken naar de CF root methode, echter is het mij niet duidelijk welke versie ik moet hebben.
Mijn Telefoon gegevens:
- firmwareversie: 2.3.5
- Baseband I9001XXKPF
- Kernelversie: 2.6.35.7-perf
- Buildnr: GINGERBREAD.XXKPG

Wie heeft er voor mij een mogelijke oplossing om mijn contacten weer benaderbaar te maken zonder te rooten of wie kan mij vertellen welke CFroot versie ik moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44
gaat het om contact personen uit een google account? probeer deze anders eens bij accounts en sync / google / contacten uit vinken.

Als dat het probleem oplost zit er een rot record in je google account.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 20:48

skate master

Autodesk Educator Expert

Topicstarter
Het betreft inderdaad de google contacten, ik heb alle contacten bij google staan.

Alle sync opties staan uit.
Helaas blijft het probleem bestaan.

Ik ben bang dat er niets anders opzit dan te rooten, maar ik zou niet weten welke CF-root versie voor mijn telefoon ik moet gebruiken.

Probleem is opgelost.
De oplossing is de data opgeslagen onder: Opgeslagen Contacten te verwijderen.
Deze optie is ook te vinden via instellingen -> applicaties -> applicaties beheren -> alles ->
Hierna opnieuw syncen met gmail en het functioneert weer.
Ik dit item gisteren niet opgemerkt totdat ik vandaag nog eens door de lijst scrollde.

@Prulleman: toch bedankt voor het meedenken.

[ Voor 58% gewijzigd door skate master op 23-01-2012 15:37 . Reden: Probleem opgelost. ]