Na een middagje googelen zit ik nog steeds met een probleem.
Mijn telefoon de Samsung Galaxy S Plus komt met de melding android.process.acore is onverwachts gestopt zodra ik mijn contacten wil openen.
Ik kan dus mijn contacten niet bekijken / toevoegen etc.
Ik heb geprobeerd via instellingen -> applicaties -> applicaties beheren -> alles -> contacten -> stop forceren -> gegevens wissen
Gegevens zijn gewist, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Nu kwam ik ergens een bericht tegen dat ik via Root Explorer de database folder in /data/data/com.android.providers.contacts zou moeten verwijderen.
Hier moet ik echter root rechten voor hebben en dit heb ik niet.
Ik heb gekeken naar de CF root methode, echter is het mij niet duidelijk welke versie ik moet hebben.
Mijn Telefoon gegevens:
- firmwareversie: 2.3.5
- Baseband I9001XXKPF
- Kernelversie: 2.6.35.7-perf
- Buildnr: GINGERBREAD.XXKPG
Wie heeft er voor mij een mogelijke oplossing om mijn contacten weer benaderbaar te maken zonder te rooten of wie kan mij vertellen welke CFroot versie ik moet hebben.
Mijn telefoon de Samsung Galaxy S Plus komt met de melding android.process.acore is onverwachts gestopt zodra ik mijn contacten wil openen.
Ik kan dus mijn contacten niet bekijken / toevoegen etc.
Ik heb geprobeerd via instellingen -> applicaties -> applicaties beheren -> alles -> contacten -> stop forceren -> gegevens wissen
Gegevens zijn gewist, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Nu kwam ik ergens een bericht tegen dat ik via Root Explorer de database folder in /data/data/com.android.providers.contacts zou moeten verwijderen.
Hier moet ik echter root rechten voor hebben en dit heb ik niet.
Ik heb gekeken naar de CF root methode, echter is het mij niet duidelijk welke versie ik moet hebben.
Mijn Telefoon gegevens:
- firmwareversie: 2.3.5
- Baseband I9001XXKPF
- Kernelversie: 2.6.35.7-perf
- Buildnr: GINGERBREAD.XXKPG
Wie heeft er voor mij een mogelijke oplossing om mijn contacten weer benaderbaar te maken zonder te rooten of wie kan mij vertellen welke CFroot versie ik moet hebben.