We zijn bezit een counter-strike clan op te zetten denk je dat je goed genoeg bent en durf je het aan meld het dan aan.
Mail: kokkel@rendo.dekooi.nl
Mail: kokkel@rendo.dekooi.nl
Nog niet maar dat komt er welOp vrijdag 23 maart 2001 12:25 schreef rick_h het volgende:
ligt dr aan of jullie een eigen server hebben...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
maakt niet uit ik heb nog een slechtere namelijk RendoOp vrijdag 23 maart 2001 16:19 schreef YakuzA het volgende:
Hmmm, misschien over een half jaartje als ik een normale i-net verbinding heb.:)
Casema zuigt.:(
Verwijderd
We zijn net een beginnende clan dus nog niet zo veel maar dat worden er wel meer en over wars ik heb zelf ook niet alle tijd van de wereld dus we doen het een beetje rustig aan en nee we willen wel de beste van nederland worden maar nee daar streefen wij niet naa fun komt voropOp vrijdag 23 maart 2001 16:30 schreef --BoBo-- het volgende:
Hoeveel members hebben jullie?
Hoeveel en waar gaan jullie wars vechten?
Ik heb er op zich wel weer zin in maar heb niet zeeen van tijd. Maar als jullie meer members dan nodig hebben en er een beetje gewisselt kan worden. En ik speel als eerste voor de lol en niet om de beste van de wereld te worden.
Verder wil ik wel een gooi doen
Verwijderd
zo speel ikOp vrijdag 23 maart 2001 21:38 schreef poohbeer het volgende:
*zucht*
heeft er niemand een caln waar je bij mag zonder dat je goed bent?
Ik ben dus CS fanaat maar nog niet zo lang.. dus ik ben nog ronduit slecht en dat zal nog wel een poos zo blijven... maar ik vind het dus verschrikkelijk irritant dat als ik nu CS speel dat er niks tactiek aan te pas komt.. het is sprint loop en ieder voor zich.. af en toe kom je eens iemand tegen die slim genoeg is om snel wat afspraakjes te maken en dan rug aan rug door het veld iedereen afknallen.. spelers die ook zo denken. dat zoek ik!
The "real" Champ will always be The Champ
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Hmm als je een beetje gekeken had in dit topic dan was je erachter gekomen datOp zaterdag 24 maart 2001 02:19 schreef Captain Pervert het volgende:
[afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat heb jij erop tegen dan?Op maandag 26 maart 2001 22:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ehm, kunnen jullie niet ergens anders gaan recruten?
Verwijderd
JepOp maandag 26 maart 2001 23:11 schreef Raikane het volgende:
[..]
Wat heb jij erop tegen dan?
Onze clan kan nog wel wat members gebruiken, en af en toe een beetje spammen moet kunnen als het een beetje 'netjes' gebeurd.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq