Hoe automatiseren jullie aanmaak Exchange profs?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hee! Ik heb nou al een aantal opties geprobeert, maar het werkt toch niet helemaal naar behoren! Ik heb het nu met profgen en newprof gedaan, dat werkte ooit, maar nu ook niet meer. En ik heb daar zo mee lopen kloten, met keys in het register aanpassen via het kixtart script en bestanden kopieren naar de clients, optimaal is het zeker niet!

Wie weet een makkelijke manier om Exchange profielen aan te maken op een client?

Ik wil dus dat als een user op een machine voor het eerst inlogd, dat hij dan meteen outlook kan starten en in ze mail kan, niet dat hij uit profielen moet kiezen eerst, of er zelf eentje moet aanmaken, alles volautomatisch!

En ja: ik heb al weet-ik-hoeveel tijd erin gestoken en vet gezocht, maar ik kan niks anders vinden dan dat newprof en profgen.

Liefst dat het zowel met exchange server 2000 als met exchange 5.5 werkt en met outlook 97 t/m XP.

Ik weet het, ik ben veeleisend :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk hier met profilemaker dat ook in combinatie met Kixscripting goed werkt.

kijk eens op
http://www.autoprof.com/pm_product_info.htm

voor meer informatie

Greetz,

JJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
jjvl25: heb je email >:) of ICQ?

Hoe lang is bijvoorbeeld de trial ersie? Ik zie nix over het verlopen ervan na x dagen. Of zijn er beperkingen in de mogelijkheden? Het ziet er wel koel uit!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Misschien heeft iemand anders nog een gratis optie? Of een goede methode om dat profgen en newprof te gebruiken? Mijn methode is niet alles nl..

Mijn iRacing profiel