Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp nodig bij het vinden van sporen van Google Documents

Pagina: 1
Acties:

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Ik ben voor school bezig met een project waarin ik sporen moet vinden op een computer van Google Documents.
Nu heb ik met behulp van FTK Imager een E01 image gemaakt en heb ik met JAD internet evidence finder gezocht, maar ik vind alleen maar cookies en geschiedenis gegevens, dus het enige wat ik nu weet is dat er iets is gedaan op Google Documents, maar ik kan niks vinden van het bestand (spreadsheet) in kwestie.
Ik heb ook al in de cache gekeken en een algemene trefwoorden zoekopdracht gedaan, maar er kwam niks uit. Weten jullie misschien iets?
Alvast bedankt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je moet sporen vinden, dan heb je dat toch al gevonden? Wat is precies de opdracht waarom je het bestand in kwestie nodig hebt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, volgens mij ben je er al als de opdracht is any sporen te vinden.

Welke browser? Firefox etc cachen sowieso geen https. Ik heb me verder er totaal niet in verdiept, maar kom de term 'nocache' tegen in de code, dus IE nu misschien (hopelijk) ook niet. Mochten er andere manieren zijn (geen idee) dan zal dat in je opleiding zijn behandeld, neem ik aan.

Bedenk daarbij wel dat we je niet gaan helpen met het haxoren van een Google-account. Wij zien hiervandaan niet dat het voor school is en gaan dus niet uitgebreid helpen bij het omzeilen van beveiligingen... En bedenk ook dat - zelfs als het voor school is en je de account 'testhackmemaar@gmail.com' noemt - je problemen met Google krijgt als je er in probeert te komen via andere manieren dan de normale manier om in je eigen account te komen. Beveiligingstesten doe je niet in een productieomgeving en ik neem aan dat Google je geen testomgeving heeft gegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 23-01-2012 16:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mocht men de applicatie ook in offline modus gebruiken, dan kan je hier ook eea herkennen: https://developer.mozilla...line_resources_in_Firefox

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-11 16:59
Harddisk sector voor sector doorzoeken met een hex-editor die ook harddisks kan lezen. Anders een recovery programma erop loslaten die gewiste bestanden weer zichtbaar maakt.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

vj_slof schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:58:
Harddisk sector voor sector doorzoeken met een hex-editor die ook harddisks kan lezen. Anders een recovery programma erop loslaten die gewiste bestanden weer zichtbaar maakt.
Bedankt voor je bijdrage, maar heb je het topic wel goed gelezen? Het gaat om Google docs :)

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-11 16:59
ah no-cache. misschien zijn er sporen terug te vinden in een swapfile of sleepimage.
Pagina: 1