PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
zo'n afgelegen ruimte is natuurlijk ook een plek waar hangjongeren als ander type volk verblijft.
Ga niet alleen zo'n ruimte in met een vermogen aan apparatuur op zak.
Ik maak me daar eerlijk gezegd geen zorgen om, het viel me vandaag trouwens ook op dat er ook nog veel camera bewaking actief is in het gebouw.pdebie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:58:
even een andere tip:
zo'n afgelegen ruimte is natuurlijk ook een plek waar hangjongeren als ander type volk verblijft.
Ga niet alleen zo'n ruimte in met een vermogen aan apparatuur op zak.
Ik waardeer de tip zeker wel!
[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 22-01-2012 18:44 ]
Wat betreft de foto's, #2 heeft wel leuke diepte, maar voor de rest kan ik het niet echt spannend of boeiend vinden. Het hadden net zo goed foto's kunnen zijn van de bouwer van dat fietshok om te laten zien hoe ver de bouw ervan is ofzo
The devil is in the details.
Als ik toch moest kiezen vind ik shot 8 toch wel het beste maar ook daar mis gewoon wat sfeer.
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Ok, ik ga morgen met een vriend er naartoe. Blijkbaar kun je via een deur het aangrenzende verlaten kantoor gebouw ook benaderen. Ben net al op het dak ervan geweest maar als ik al die bier blikjes zo zie kan ik maar beter niet meer alleen gaan. Stel dat ik een agressieveling tegen kom.pdebie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:55:
ok, suit yourself. Maar zie het niet als bangmakerij wat ik zeg. Onthoud het gewoon even voor een eventuele volgende keer. Je loopt al snel met 1000 euro (of meer) aan apparatuur.
Deze locatie van deze serie is dus eigenlijk een voorspel op het echte werk.
[ Voor 20% gewijzigd door Zakkenwasser op 23-01-2012 12:50 ]
gaat om het feit dat je in een afgesloten omgeving, als in niet zichtbaar voor de buitenwereld, in je eentje foto's loopt te maken met een zooi apparatuur wat flink geld waard is. Ze steken je tegenwoordig voor minder al neer.Hahn schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:59:
Je weet niet eens in wat voor wijk/stad het isEn te zien aan hoe schoon het is wordt het niet echt gebruikt om rond te hangen door jongeren, dus aardig bedoeld, maar ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen
Nogmaals, het is geen bangmakerij, maar voorkomen is beter als genezen.
En het is ook veel relaxter shooten als je met meer bent, anders ben je constant paranoide om je heen aan het kijken met je zaklamp.pdebie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 22:38:
[...]
gaat om het feit dat je in een afgesloten omgeving, als in niet zichtbaar voor de buitenwereld, in je eentje foto's loopt te maken met een zooi apparatuur wat flink geld waard is. Ze steken je tegenwoordig voor minder al neer.
Nogmaals, het is geen bangmakerij, maar voorkomen is beter als genezen.
Verwijderd
Ik sluit me hierbij aan!Ventieldopje schreef op zondag 22 januari 2012 @ 18:52:
Ik kan er niks aan doen maar ik mis een beetje de sfeer en spanning. Ik vind een fietsenstalling nou niet echt spannend, zeker niet aangezien het nog wel gebruikt lijkt te worden gezien de goed verlichte ruimtes.
Vind ook dat voor Urbex foto's er meer sfeer en spanning moet inzitten met o.a. weinig licht.
PSN: Von_Smallhausn