Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Gister ook een Samsung galaxy Gio gekocht. Ik wil er muziek opzetten, maar als ik het USB-kabeltje in mijn laptop steek en in mijn gsm, krijg ik de melding "Het stuurprogramma voor uw Samsung Android USB Device moet worden geïnstalleerd". Kan mijn bestanden dus niet openen zolang ik het stuurprogramma niet installeer. Ik kan dit niet doen, aangezien ik geen cd-rom erbij gekregen heb. De verkoper in de winkel had mijn sim-kaartje al in de gsm gedaan en hem aangezet, maar weet nu niet of ik eerst iets moet downloaden (of dat hij dat misschien al gauw gedaan heeft) of waarom dat ik geen verbinding kan maken tussen mijn gsm en pc?

Heb ook al geprobeerd om SD-kaartje er eens uit te halen en dan opnieuw te proberen, maar geen verandering. Bij de Samsung handleiding vind ik dat ik bij Instelling-Draadloos en netwerken-Tethering en draagbare hotspot moet duwen op 'usb-thethering' daar staat bij mij: geen usb-apparaat aangesloten (maar hij steekt wel in pc) kan niet op activeren duwen want het is lichtgrijs gekleurd dus hij doet niets.

Kan iemand mij please helpen want ik weet echt niet wat te doen!

Alvast bedankt

Karen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
Drivers bij Samsung zelf

[ Voor 20% gewijzigd door ed800 op 22-01-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Software downloaden bij Samsung! Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Als je hem aansluit op de pc komt er in de statusbar een melding dat de usb verbonden is.
Als je hierop klikt ga je naar een nieuw venster waar je de sd kaart kan kopellen aan je pc :)
Drivers zijn in principe alleen nodig om gebruik te maken van ADB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Wilt u snel en gemakkelijk bestanden overzetten van uw pc naar uw Samsung zonder dat u daarvoor software nodig heeft? Dat kan eenvoudig via de Windows Verkenner.

Hoe kunt u dit doen?
1. Schuif allereerst een microSD-geheugenkaart in het toestel.
2. Ga naar MENU → INSTELLINGEN → DRAADLOOS EN NETWERKEN → USB-HULPPROGRAMMA’S.
3. Druk op de knop OPSLAG VERBINDEN MET PC.
4. Sluit het toestel aan op uw pc via een USB-kabel.
5. Druk op de knop USB-OPSLAG AANSLUITEN.
6. Er verschijnt vervolgens op uw pc een pop-up omdat deze de geheugenkaart als verwisselbare schijf herkent. Kies voor MAP OPENEN EN BESTANDEN WEERGEVEN.
7. De Windows Verkenner op uw PC is nu geopend. Selecteer de gewenste content als foto’s en videoclips op uw PC en kopieer deze in de map van de geheugenkaart die u net in de Windows Verkenner hebt geopend.
8. Koppel uw toestel los.
9. Onder MENU → MIJN BESTANDEN kunt u de bestanden terugvinden

dit staat er op de site in ieder geval.
en anders moet je even kies installeren denk ik wat daar zit ook de usb driver bij dacht ik :
http://www.samsung.com/nl...ne/GT-S5660DSAXEN-support

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Super dank jullie wel het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :)

Zoals ook staat in De regels voor dit forum is het niet nodig om je vraag is 2 aparte topics te stellen. Volgende keer graag alleen in het toesteltopic óf alleen in een eigen topic de vraag posten, niet beide. Veel plezier toegewenst op GoT ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1