Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn oude mobiel weer uit de kast gehaald omdat ik graag whatsapp wilde. Ik heb momenteel een samsung s8500 met Bada en dat wordt niet ondersteund door whatsapp, en symbian wel.

Ik heb vorige week bij Simyo een simkaartje besteld en het was de bedoeling dat ik alleen met wifi op whatsapp ga, dus dat het me verder niks kost. Mijn vriendin zit namelijk een half jaar in het buitenland voor stage en whatsapp kan dan wel handig zijn.

Nou ging alles goed, het werkte prima tot 2 dagen geleden. Ik kreeg die middag gewoon alle berichten binnen en ik realiseerde me opeens dat ik mijn whatsapp al een tijdje niet meer gehoord had toen bleek dat mijn whatsapp niet meer kon verbinden met de server en bij "About" staat er: "Server: Disconnected" en vervolgens probeert hij wel weer verbinding te maken maar komt tie na een minuut weer met het bericht "Server: Disconnected".

Ik heb whatsapp een aantal keer opnieuw geinstalleerd, ik had whatsapp gewoon via de website van whatsapp gedownload, ook heb ik een oudere versie gevonden deze gaf hetzelfde probleem. Ik heb mijn telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen, 100x de internet instellingen langsgelopen, logboek op mijn router bekeken, maar niets mocht baten. Het vreemde is trouwens dat ik wel gewoon kan browsen op het internet met die Nokia N96. Ook het verifieren van mijn telefoonnummer lukt gewoon door whatsapp, maar daarna kan hij de whatsapp server niet meer bereiken.

Daarna heb ik een "android emulator" voor de pc gedownload, en daar heb ik whatsapp wel kunnen draaien. Werkte prima, kon gewoon met mn telefooncontacten chatten. Totdat deze na 2 dagen ook ineens geen berichten meer kon versturen en geen berichten meer kon ontvangen. Eigenlijk precies hetzelfde probleem als met mijn telefoon.

Heeft iemand een idee?