Zit met een vraagje omtrent de mail client uit het windows essential pack. Heb mijn ouders een email adres gegeven (hotmail) en ingesteld in de eerder genoemde client. Dat werkt heel goed en eenvoudig. Enige probleem is dat er ogenschijnlijk geen push functionaliteit aanwezig is. Ik heb gezocht, maar geen eenduidig antwoord gevonden. Meestal kwam ik ook terecht in topics over windows live mail als dienst, niet het programma. Het zou me verwonderen dat het programma geen push heeft, aangezien je dat zelfs hebt als je via je browser inlogt en het venster laat open staan. Iemand die met zekerheid het antwoord weet?
Helaas niet met zekerheid, maar volgens mij ondersteunt WLM geen always-on functionaliteit. Maar je kan de polling interval toch gewoon heel laag zetten, zodat een always-on functionaliteit gesimuleerd wordt?
Al staat met iets bij dat met IMAP always-on moet kunnen, maar zeker weten doe ik het niet.
Maar misschien dat iemand anders een beter antwoord heeft
Al staat met iets bij dat met IMAP always-on moet kunnen, maar zeker weten doe ik het niet.
Maar misschien dat iemand anders een beter antwoord heeft
"Always remember to quick save" - Sun Tzu