Sinds half december moet het mogelijk zijn om ook live TV op je tablet te ontvangen door middel van de daarvoor ontwikkelde android app en de ipad app. Ik vroeg me af, of jullie daar een beetje tevreden over zijn, en of iemand met een android tablet me wellicht aan de .apk file kan helpen? Ik heb zelf een RIM Playbook, en wil dolgraag proberen of hij het daar ook op doet!
Qware tabet werkt hij ook niet op.
Tot nu toe is hij alleen voor de samsung galaxy tab 10.1 ontwikkeld.
werkt prima op de asus transformer tf101. bij opstarten melding dat prog voor samsung is ontwikeld...maar functioneert prima.
SmoothTweaker schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:51:
Qware tabet werkt hij ook niet op.
Ook op motorola xoom werkt de app goed.
Je krijgt wel elke keer de melding dat de app alleen ontwikkeld is voor de galaxy tab 10.1, en het opstarten duurt erg lang, maar verder prima app.
Je krijgt wel elke keer de melding dat de app alleen ontwikkeld is voor de galaxy tab 10.1, en het opstarten duurt erg lang, maar verder prima app.
Computer says NO!
Excellent! Goed nieuws dat hij het ook op andere tablets doet. Is het echt gewoon helemaal live TV met alle kanalen? En aangezien hij van de wifi bandbreedte gaat, kan je dan nu 3 verschillende streams tegelijk kijken? Werkt het opnemen een beetje?mcv schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:38:
Ook op motorola xoom werkt de app goed.
Dat hij op meerdere tabs werkt geeft hoop voor mijn playbook. Nu nog iemand vinden die me aan de apk kan helpen. Iedereen die hem geinstalleerd heeft, kan zo de apk ervan afhalen met behulp van de backup functie in ES of Astro. Even naar sendspace uploaden en de link in PM? Iemand? Mijn dank zal oneindig zijn. Of in ieder geval toch wel heel groot.