Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-11 05:34
Beste tweakers,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb via mijn galaxy s2 een mail met daarin een foto bijlage verstuurd naar een vriend van mij. De mail blijft maar binnenkomen bij hem terwijl ik er maar 1 verstuurd heb. En dat loopt nogal op met 2 mb grote.

Ik had al eerder vandaag het mailtje verstuurd, maar dat kwam niet aan dus ik gebruikte mijn hotmail app.
Waar ik overigens nooit problemen mee heb gehad. Met die app kwam de mail wel aan bij hem. Wel in 600 voud ondertussen....
En het gaat maar door automatische, terwijl ik niks verstuur. Hij krijgt er ongeveer 30 per uur binnen...

1. Ik heb de app verwijderd.
2. De verzonden mail uit mijn "verzonden mail verwijderd" (hotmail.com)
3. op mijn mobiel "Push" op handmatig gezet.
4. Bij hem op outlook mijn emails geblokt.
5. Mijn Telefoon uit.
6. De app verwijderd en alle andere email gebeuren van mijn telefoon.

Het probleem blijft aanhouden, kunnen jullie mij wat adviseren?

Hij gebruikt overigens twee computers.
een laptop en desktop met outlook erop. Er wordt een kopie achtergelaten op de server zodat het bij allebei van de computers binnengehaalt kan worden. Hij gebruikt één e-mail adres dus niet meerdere accounts.

ps: Bij outlook wordt mijn geblokte mail naar ongewenste mail verzonden.
Daarbij krijgt hij wel steeds een melding dat er een mail binnen is gekomen zeer irritant.
Weet iemand hoe hij helemaal geen melding krijgt bij het geblockte mail?

Edit* Ik heb mijn e-mail adres via het upc web mail geblokeerd
Ik heb upc gebeld en als antwoord kreeg ik "omdat u het mailtje verstuurd hebt ligt het probleem bij hotmail en het probleem ligt daar"

[ Voor 40% gewijzigd door biepo op 22-01-2012 21:58 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:56

Fiber

Beaches are for storming.

Ik denk dat die vriend van jou eerder wat moet doen, mail van jou blocken of zo, of beter nog zijn eigen e-mail adres van z'n telefoon verwijderen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• biepo
@fiber

Ik heb op de outlook van mijn vriend het probleem proberen op te lossen.
Mijn email adres heb ik nu daarop geblokeerd. Maar hij krijgt nog steeds een vervelende melding van een "inkomende bericht"
Dit bericht wordt doorgestuurd naar ongewenste mail. Maar hij wordt onderhand een beetje gek van de binnkomende bericht melding.

Ik wil juist dat hij helemaal geen mail meer krijgt van mij dus ook geen melding.
En natuurlijk het probleem van het constant versturen van mail oplossen.

• Fiber

Fiber

Heb je al in de web versie van hotmail gekeken? (www.hotmail.com) Wellicht kun je hem daar verwijderen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• biepo
Daar heb ik idd al gekeken. Ik heb bij mijn "verzonden mail" de origineele mail verwijderd.
En toch blijft het binnenkomen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13
Als je je telefoon uitzet, stopt het zenden (of eerder het ontvangen bij je vriend) van de mails dan ook?

• Fiber

Fiber

Microsoft bellen? (Of mailen, facebooken, twitteren,)

• biepo
Toen ik mijn telefoon uit was bleef de mail binnenkomen.... :(

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is niet duidelijk of de mail telkens opnieuw aankomt op de mailserver, of dat de mail niet goed binnenkomt bij je vriend. Ga naar de webmail en delete de email op de server, en kijk of dat het probleem oplost.

Ook kun je vaak op de webmail al een junkmail instellen waardoor je vriend de mail niet meer te zien zou moeten krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 21-01-2012 23:43 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Fiber

Fiber

Het probleem zit al lang niet meer in jouw telefoon, maar ergens bij hotmail of jouw of zijn telecom provider.

• biepo
Maar kan iemand me vertellen hoe ik verloopig het mail buiten zijn outlook houd?
De mail komt nog steeds binnen bij zijn ongewenste box.
Dat wil ik ook niet :\

Hij krijgt dus dat vervelende melding steeds en de de mails zijn 2mb groot.....
Als dit de hele nacht volhoudt :P

• Fiber

Fiber

Mail adres uit die telefoon slopen, desnoods tijdelijk. Komt het ook op zijn desktop o.i.d. binnen?

[ Voor 28% gewijzigd door Fiber op 22-01-2012 00:03 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

biepo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:56:
Maar kan iemand me vertellen hoe ik verloopig het mail buiten zijn outlook houd?
De mail komt nog steeds binnen bij zijn ongewenste box.
Dat wil ik ook niet :\
Lezen: via de webmail proberen. Heb je dat al gedaan?

Bij welke provider zit je vriend? Geef eens gedetailleerde informatie.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 22-01-2012 00:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• biepo
Ik heb het via hotmail.com verwijderd.
Hij zit bij upc. Sorry ben een beetje moe door het hele web te spitten naar antwoorden ;)
Vandaar mijn ongedetaileerde informatie mijn excusses.

Zijn outlook krijgt nu een een foutmelding.

"Bij taak Rob - bezig met ontvangen is een fout (0x8004210A) opgetreden. Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP)"

Maar daarna blijft het nog blij de emails ontvangen.

*edited

[ Voor 12% gewijzigd door biepo op 22-01-2012 00:28 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

biepo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 00:23:
Ik heb het via hotmail.com verwijderd.
Hij zit bij upc.
Dan moet hij de email via de UPC-webmail verwijderen, en kijken of hij in de webmail-interface jouw adres kan blocken. Dus niet via Outlook, maar via webmail.

• biepo
gambieter schreef op zondag 22 januari 2012 @ 00:35:
[...]

Dan moet hij de email via de UPC-webmail verwijderen, en kijken of hij in de webmail-interface jouw adres kan blocken. Dus niet via Outlook, maar via webmail.
Ah dankje. Dit zal ik morgenvroeg aan hem doorgeven hij is nu slapen.
Ik kan dit dus niet uitproberen.

Ik ben ook heel moe, ik zal morgen weer van me laten horen.

• biepo
Zijn email adres van het upc web mail is wel anders dan zijn outlook adres.
Maakt dat wat uit?

Ik heb mezelf nu wel op zijn upc webmail geblokeerd.

[ Voor 22% gewijzigd door biepo op 22-01-2012 08:51 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 10:44
Dat maakt niet uit als het emailadres waar het om gaat een alias is. Als het niet dezelfde mailbox is maakt het uiteraard wel uit.

• biepo
Ik heb net upc gebeld en die hebben het probleem bij hotmail gelegd.....
Hotmail kan ik nu niet telefonisch bereiken geloof ik. Hij heeft ondertussen 300+ mailtjes gekregen and it keeps comming.... help :P

Ik was de *versturende* dus het probleem moest via hotmail lopen hebben ze gezegd.

[ Voor 17% gewijzigd door biepo op 22-01-2012 09:11 ]

Pagina: 1