No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator
Verwijderd
Ik zou gewoon naar een specialzaak gaan en schroeven kopen met dezelfde draad en wat slotringetjes.
Die schroeven zijn niets speciaals en ik denk dat ze via Antec normaal ook overbodig veel moeten kosten.
Let wel op de lengte, of zaag ze zelf desnoods op maat.
Die schroeven zijn niets speciaals en ik denk dat ze via Antec normaal ook overbodig veel moeten kosten.
Let wel op de lengte, of zaag ze zelf desnoods op maat.
http://store.antec.com/Pr...bag/0-761345-30221-0.aspx Kan je hier wat mee?
Je hebt niet op de link in zijn TS geklikt of wel?
ik heb in mn collectie gekeken voor een gelijkwaardige schroef, hier een fototje:
is wat duidelijker wat de ts bedoeld

voor zover ik weet komt mijn schroef uit een hhd caddy van een oude hp.
schroeven waren aan de onderkant bevestigd ,daar zaten rubbertjes in om het geheel te dempen, en door de laag rubber moet je een langere schroef hebben
is wat duidelijker wat de ts bedoeld

voor zover ik weet komt mijn schroef uit een hhd caddy van een oude hp.
schroeven waren aan de onderkant bevestigd ,daar zaten rubbertjes in om het geheel te dempen, en door de laag rubber moet je een langere schroef hebben
[ Voor 46% gewijzigd door mrc4nl op 21-01-2012 22:04 ]
ora et labora
Oooh, shit, * Bas. schaamt zich diep!Rupie schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:57:
[...]
Je hebt niet op de link in zijn TS geklikt of wel?
Maar heb wat zitten zoeken, maar ze worden overal harddisk screws genoemd.
Misschien is het een idee om in een afstandsbusje een schroef te schroeven, dan heb je het zelfde effect ongeveer?
Inderdaad, dat is hem. Ik had ook al door mijn eigen verzameling gezocht, maar "normale" lange schroeven hebben een andere, smallere, draad.
No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator
U heeft PM
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Voor wie dit niet bekend is:BHR schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:27:
Inderdaad, dat is hem. Ik had ook al door mijn eigen verzameling gezocht, maar "normale" lange schroeven hebben een andere, smallere, draad.
"Normale" schroeven zijn tegenwoordig meestal voorzien van metrische draad, aangeduid met M2, M3 enz., m.a.w. millimeter-draad. Schroeven in PC's hebben heel vaak Engelse draad, gebasseerd op aantal gangen per inch. Dat verklaart het verschil, de laatste, waaronder ook de gewone Withworth-draad is nl. beduidend groffer.
Verwijderd
Het is 6-32 draad
details vind je hier >>
Wikipedia: Computer case screws
Een goede speciaalzaak (ijzerwaren/gereedschappen/technische handel/automaterialen handel/ed) zou het wel moeten hebben denk ik.
of ebay
http://www.ebay.com/sch/i...rksid=p3286.c0.m270.l1313
details vind je hier >>
Wikipedia: Computer case screws
Een goede speciaalzaak (ijzerwaren/gereedschappen/technische handel/automaterialen handel/ed) zou het wel moeten hebben denk ik.
of ebay
http://www.ebay.com/sch/i...rksid=p3286.c0.m270.l1313
Pagina: 1
.