Ik heb net een simpele productreview toegevoegd met het idee om er een uitgebreide van te maken. Zoals ik dat wel vaker doe. Gaat om deze review: productreview: Logitech Harmony One Advanced Universal Remote review door Rupie
Als ik echter tekst toevoeg om de review 'uitgebreid' te maken (in preview modus om wat zaken te testen voordat ik de gehele tekst er in zet) blijf ik na het plaatsen de volgende melding krijgen:
Ook als ik de link volg die ik normaal gebruik ('Preview (de review zal online verschijnen nadat je de preview-modus hebt uitgezet - een preview van de review kan hier bekeken worden)') krijg ik de eenvoudige review te zien. Mis ik wat of is er iets omgevallen?
Als ik echter tekst toevoeg om de review 'uitgebreid' te maken (in preview modus om wat zaken te testen voordat ik de gehele tekst er in zet) blijf ik na het plaatsen de volgende melding krijgen:
En ik krijg er dus met geen mogelijkheid een 'uitgebreide' review van gemaakt. Ik dacht in eerste instantie dat ik misschien ergens een verkeerde tag had staan of iets in die geest, maar ook als ik gewoon een stuk tekst toevoeg zonder codes krijg ik een eenvoudige review.De review is met succes gewijzigd.
Let op: Je hebt nu een eenvoudige review gemaakt.
Ook als ik de link volg die ik normaal gebruik ('Preview (de review zal online verschijnen nadat je de preview-modus hebt uitgezet - een preview van de review kan hier bekeken worden)') krijg ik de eenvoudige review te zien. Mis ik wat of is er iets omgevallen?