Windows 7 niet meer in te loggen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

seninha

god's right foot

Topicstarter
Omdat een vriend van me films welke op zijn PC beschikbaar wilde maken om te streamen hebben we zijn account een wachtwoord gegeven.
Daarnaast hebben we via windows alles zo ingesteld dat de PC automatisch inlogt.
Zelfde wat ik pas nog gedaan op een PC bij mij die als server werkt.

Daarna heb ik de PC uitgezet en opgestart, maar ipv gewoon te starten krijgen we nu de melding dat de paswoord NIET goed is?
Weet 100% zeker dat alles goed is ingesteld en dat we de juiste paswoord gebruiken.

Omdat ik er niet in kwam probeerde ik via veilig modus en command prompt als Admin in te loggen (die heeft ook een wachtwoord)
Probleem is dat ik dus niet als Admin kan inloggen.Krijg namelijk die optie niet.
Zodra systeem opgestart is, dan zie ik twee mogelijkheden. Zijn account en daarnaast een nieuwe account (die dus niet werkt)

Is er een mogelijkheid om de paswoord te verwijderen van zijn account via een omweg? Heb al een CD gedownload om wachtwoord te achterhalen maar die ziet allen de Admin wachtwoord.
Daarnaast heb ik een BartPE cd win xp gedownload maar daar kan ik dus niet in de register komen van de PC om de Admin account zichbaar te maken.

Ben al aardig wat uurtjes bezig maar nog geen stap verder gekomen.

Misschien dat iemand een gouden tip heeft

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 16:52

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Paar keer op Ctrl-Alt-Del rammen om de classic logon naar voren te halen en je administrator account kunt invullen?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunacy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10-2024
Yup, die zou moeten werken. (die pogo link)
Op onderstaande link vind je nog enkele alternatieven:
http://www.vistax64.com/tutorials/102005-reset-user-account-password.html

[ Voor 3% gewijzigd door Lunacy op 21-01-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunacy
redfoxert schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:22:
Paar keer op Ctrl-Alt-Del rammen om de classic logon naar voren te halen en je administrator account kunt invullen?
Ik denk dat zijn admin account gedissabled staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb dit geprobeerd en uiteindelijk alle Users wachtwoorden op BLANK kunnen zetten.

Toen dit gedaan was kon ik eindelijk weer in Windows inloggen :) .
Maar omdat we toch een wachtwoord nodig hadden, heb ik die weer ingesteld.Echt een simpeler woord gebruikt.

Heb toen PC opnieuw opgestart en weer krijg ik een melding dat Paswoord NIET goed is. Blijkbaar gebruikt Windows de functie auto log on nog steeds.
Als ik dan de nieuwe wachtwoord opvoer, weer zelfde foutmelding.

Heb daarna ntpasswrd gebruikt en zie dat alle gebruikers op BLANK staan.Dus geen paswoorden.

Verder krijg ik dus Admin niet te zien bij het inlogscherm.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunacy
Je toetsenbordinstelling kan anders ingesteld staan bij het inlogscherm dan in windows 7 zelf.
Ben je zeker dat je niet per ongeluk azerty/qwerty gebruikt?
De link die ik eerder poste zegt ook hoe je de admin account kan activeren. Bij mij verschijnt die dan gewoon bij op het login scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

administrator staat er standaard niet bij als het niet het enige account is. wel in safe mode als ik me niet vergis

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Topicstarter
Zelfs in veilig modus is Admin niet zichtbaar.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunacy
fish schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:19:
administrator staat er standaard niet bij als het niet het enige account is. wel in safe mode als ik me niet vergis
Dat is niet correct, de administrator account verschijnt wel degelijk bij het login scherm.
Pagina: 1