Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Duuc-nl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13-06-2017
Van de week FIFA 12 gehaald, ben al de hele week bezig om het te proberen op te lossen.

Het probleem is dat ik wel gewoon op de EA servers kom, hele wedstrijd zonder lagg, maar dan in het laatste scherm nadat een wedstrijd is afgelopen, word ik gedisconnect.

Heb al veel dingen geprobeerd, DMZ host, port forwarding, draadloos, met draad, niks helpt.

Heb nu de PS3 en het modem rechtstreeks verbonden met elkaar, nog steeds doet die het niet. Dus er zit nu geen router tussen, dus port forwarding van me router heeft geen zin.

Iemand nog ideeen?

Alvast bedankt :)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True