[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
De punt wordt gebruikt om duizendtallen te scheiden, niet als decimaalteken.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Komt dat misschien doordat niet gemodereerde reacties als 0 meetellen? Ik scoor meestal +1/+2, maar zit ook onder de 1 met m'n gemiddelde.player-x schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:23:
En is 0.8 dan genoeg om Nr 189 te zijn met de gemiddelde score.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Je bent nummer 189 met je totaal score.player-x schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:23:
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Dat gaat op totaal.player-x schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:23:
Alle reacties die niet gemodereerd zijn en alle reacties die niet gemodereerd kunnen worden inderdaad.MrAngry schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:25:
[...]
Komt dat misschien doordat niet gemodereerde reacties als 0 meetellen? Ik scoor meestal +1/+2, maar zit ook onder de 1 met m'n gemiddelde.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Daar zit denk ik een probleem mee als je dat doet, met de verandering van het moderatie systeem (toen je nog iets grappig mocht vinden ;-), is de gemiddelde score ook omhoog gegaan, en zullen veel oudgediende redelijk zwaar gestraft worden in hun gemiddelde score.MrAngry schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:50:
Nog mooier zou dan zijn om alle reacties die geen score hebben niet mee te tellen.
Dat klopt, niet gemodereerde reacties zijn helaas slecht voor het gemiddelde. Afhankelijk van waar je post loop je meer of minder risico op ongemodde posts (en dus meer of minder risico op onterecht puntenaftrek op het gemiddelde).MrAngry schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:25:
[...]
Komt dat misschien doordat niet gemodereerde reacties als 0 meetellen? Ik scoor meestal +1/+2, maar zit ook onder de 1 met m'n gemiddelde.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dus als je actief reacties op reacties post word je daar eigenlijk voor afgestraft ???Bor de Wollef schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:11:
Dat klopt, niet gemodereerde reacties zijn helaas slecht voor het gemiddelde.
Imho zouden ongemodereerde reacties gewoon echt niet mee moeten tellen.
En anders zouden de leden van het moderatie team na een dag of 4 door oude reacties gaan die nog niet gemod zijn. (soort monniken werk, maar grote macht komt met grote verantwoordelijkheid
Btw, het zou denk ik handig zijn als ongemodereerde post ge-high-light werden voor het moderatie team.
(net zoiets als eigen post's in het forum.)
.
Verwijderd
Op een tech site als Tweakers is het te gek voor woorden dat de devvers dat niet eventjes snel kunnen verbeteren. Dat kan toch echt zo moeilijk niet zijn!!!
Als we alle "dingetjes" waarvan gebruikers/interne klanten/etc denken dat het "niet zo moeilijk is" of "eventjes snel tussendoor kan" op een rijtje zetten en daar een reeele schatting op geven, dan denk ik dat we zomaar 10 manjaar aan werk hebben verzameld.Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:33:
dat de devvers dat niet eventjes snel kunnen verbeteren. Dat kan toch echt zo moeilijk niet zijn!!!
Dus als T-net 10 devers in dienst neemt voor een jaar, zijn alle problemen met de site verholpen.ACM schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:03:
Als we alle "dingetjes" waarvan gebruikers/interne klanten/etc denken dat het "niet zo moeilijk is" of "eventjes snel tussendoor kan" op een rijtje zetten en daar een reeele schatting op geven, dan denk ik dat we zomaar 10 manjaar aan werk hebben verzameld.
Nee, want dat zijn alleen die "kleine" dingetjes. We hebben ook gewoon voor meerdere jaren vooruit plannen voor grote wijzigingenplayer-x schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:14:
Dus als T-net 10 devers in dienst neemt voor een jaar, zijn alle problemen met de site verholpen.
Waarom wordt het dan eigenlijk nog getoond?
Ik moet zeggen dat het niet bepaald uitnodigd om nog te reageren als er al veel reacties zijn en de kans dat je reactie nog gemod wordt nihil is.
[ Voor 5% gewijzigd door Sphere- op 26-01-2012 16:13 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dit komt bij mij over als: Mensen die discussie bevorderend bezig zijn, zouden eigenlijk de" beloning" verdienen.. Mits er verdieping/verbreding van de kennis plaats vindt.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:36:
Ik stoor me hier ook erg aan. In plaats van een beloning geef je een straf aan mensen die de discussie aan willen gaan in plaats van alleen wat snelle losse opmerkingen te plaatsen.
Dat lijkt me lastig te modereren.
Ik zit te denken aan een vorm waarin de reactiescore van alleen het laatste jaar meetelt.
Kan er een grafiek uit komen waarin mijn vooruitgang in reageren zichtbaar wordt.
gewaarwordingshorizon

Hoewel niet netjes dat de score niet correct berekend word, is het iig imho nou niet zo belangrijk om je er over op te winden.