Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Script overlast bij intypen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het intypenvan berichten op het Gt foum heb ik de lastse tijd vee last van ontbrkende leters.

Het lijk erop alof er tjdens het typen een scrpt actief s dat de brower zo belast datde gebruikerservaring serieus hindert.

Boventaande is ds nit opzettelijk fout ingetikt maar een acurate weergave van GoT voor ij op di momnt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke browser, welke versie en welke plugins?

Hier FF 9.0.1. maar geen enkele last op GoT; soms wel met IE9 wireless maar weer niet mer FF 9.0.1 wireless.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
IE 9.04
O vrij trage lptop

Addons
* Simple addblock
* Set UA String
* PDF link helper
* diverse Micrsot addons

Geen overlast bij andre site in zelfde browsercrome

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 16:55 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Je kent onze policy omtrent advertentie blockers?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en ads op tweakers. net worden niet geblocked tenzij de tracking protection van IE9 ze blokkeert.
Ik heb er op tweakers ook niet zoveel last van. Alleen als jullie weer eens een irritante overlay reclame hebben is er wel eens een lichte ergernis.
(tekst aangevuld voor leesbaarheid)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 17:26 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Mooi :)

Kun je eens een andere browser (Firefox?) installeren en kijken of je daar hetzelfde mee hebt?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:38:
[...]
Het lijk erop alof er tjdens het typen een scrpt actief s dat de brower zo belast datde gebruikerservaring serieus hindert.
Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is. Wel wordt er elke 10 seconden gepolled voor nieuwe berichten en worden sommige trackers 1x per minuut via ajax gerefreshed, maar dat zijn asynchrone requests en daar zou je geen hinder van mogen ondervinden (maar met IE weet je dat nooit :P)

Probeer het inderdaad eens met een andere browser en/of met addons disabled

Intentionally left blank

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:17

wontcachme

You catch me? No you wont

Of maak in FF even een schoon profiel aan

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Pagina: 1