Toon posts:

Iemand ervaring met legale download voor Mac?

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik was op een site waar je betaald Office kan downloaden voor Mac. Op zich interessant, veel goedkoper dan bij Microsoft zelf. Maar ik ken het niet. Iemand ervaring met deze site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als je student bent kan je ook op slim.nl of surfspot.nl kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ben geen student...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je link gaat naar de engelse office versie voor windows. qua prijs is dit gewoon een PKC versie , dus alleen een licentiecode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10 20:16
De microsoft site is sowieso vrij prijzig. Voor 99,- kan je het op meer site's krijgen. Zij het geen download versie. Nou staat wel vaak op de doos instructies om het alsnog te kunnen downloaden (voor AIR gebruikers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb de link aangepast, zat nu op mijn Windows PC te kijken naar dezelfde Office voor Windows. Maar ik wil die voor Mac. Is die ergens anders nog goedkoper legaal te krijgen? Weet iemand dat? Of heeft iemand ervaring met dat Colemase of zo? Beetje betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Stef42. Ben eigenlijk op zoek naar een (legale) download en wil het nog dit weekend hebben. En heb geen zin om de deur uit te gaan naar mediamarkt of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:21
We verwachten op GoT toch wel iets meer inzet. Je mag gerust een topic openen, maar dan had je bijvoorbeeld wel zelf de prijzen kunnen controleren in de pricewatch. Zoals ook al hier uit de reacties blijkt, is het helemaal niet zo'n vreemde prijs :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.