Cardreader Mycom problemen (ICIDU)

Pagina: 1
Acties:

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem met een cardreader op mijn eigen Windows 7 SP1 Ultra 64bit systeem met een Asus P6T Deluxe moederboard.

Bij het aansluiten van een nieuwe externe cardreader krijg ik deze netjes te zien in mijn computer, als ik echter bestanden probeer over te zetten dan lijkt hij te crashen.

Soms geeft hij ook aan dat de kaart moet worden gecontroleerd op fouten.

Ik heb het even snel opgenomen en op youtube gezet omdat het wat lastig is om uit te leggen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xifRdRcx_v4]
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Ik heb de cardreader nog niet op een andere pc getest, maar wel in andere USB sloten(voor, achterin de pc en zelfs in de monitor zoals te zien op het filmpje) en met een ander SD kaartje. Ook heb ik voor alle zekerheid een ander usb kabeltje geprobeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Workaholic op 21-01-2012 11:25 ]

Mijn V&A

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:12

Nikeo

Jawelles

Ga je toch terug naar de winkel? Wat heeft dat ding gekost? Een tientje? Maak het jezelf niet te moeilijk op je vrije zaterdag :)

• Workaholic
  • Niet online
Dat is het juist, ze geven aan dat het aan mijn pc ligt ;) En als tweaker geef ik me natuurlijk niet snel gewonnen.. vandaar dat ik het hier nog even post

Mijn V&A

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 23:36

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb exact dezelfde reader als ij maar dit probleem ben ik (nog) niet tegengekomen.

Als ze bij Mycom zo zeker zijn dat het aan je pc ligt, laat ze dat dan bewijzen, ze hebben toch een td bij de mycom's even aansluiten is zo gepiept.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-01 19:11
Logt Windows niets in de Windows event log bij dit soort issues?

Zoniet, probeer het eens onder Ubuntu of een andere Linuxsysteem. Mocht het daar ook niet werken, kun je ongetwijfeld wat hints terugvinden in de kernel log.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:05
Op andere PC testen dus, en ook eens met een kleiner kaartje.

Zie ik het goed dat je virtueel draait?, kan ook voor dit soort probleempjes zorgen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Workaholic
  • Niet online
Nog vreemder:

Het probleem doet zich alleen voor als ik mp3's overzet (dus kleine bestanden van 1-3mb per stuk). één file van 300mb gaat wel goed.

[ Voor 83% gewijzigd door Workaholic op 21-01-2012 11:48 ]

Mijn V&A

Pagina: 1