Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus Laptop @ symbool op toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

op mijn net nieuwe asus laptop (K73SV-TY331V) met windows 7, zijn het @ symbool en " symbool omgedraaid.
nu heb ik de language settings aangepast zodat het niet op US staat maar op UK zoals vele aanbevelen. dit heeft geen zin. ook het instellen op nederlands haalt niks uit. iemand nog een goed idee?

bedankt,
mano

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
shift + ctrl tegelijk indrukken.
KB settings gewoon op US-international laten staan

[ Voor 44% gewijzigd door Whatson op 20-01-2012 23:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
wow top hij doet het perfect. wat is de officiele functie van de ctrl+shift indrukken? kan ik dit in de toekomst nog bij andere dingen nodig hebben?

nogmaals bedankt voor de snelle reactie

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
dat is de officiele functie. wisselen van toetsenbordindeling. Waarschijnlijk heb je vandaag al eens op shift ctrl gedrukt zonder dat je het merkte.

Verwijderd

En doe jezelf een plezier, en verwijder die mogelijkheid. Windows denkt nog steeds dat als je bij het installeren van windows een VS-international toetsenbord kiest, je de mogelijkheid wilt hebben om te switchen naar nederlands dmv een sneltoets. Die veel mensen helaas per ongeluk indrukken.

Als het goed is is er ergens een language bar aanwezig, als je even verder klikt kan je alle toetsenbordlayouts behalve US-international verwijderen.