Ik zie door de bomen het bos niet meer en zou graag wat advies willen.
Ik wil graag mijn oude htpc vervangen met een mediaspeler.
Een paar eisen zijn:
- full hd playback
- streaming via netwerk aansluiting
- max 200 euro
Pre's
- optie voor harddisk
- optie voor bluray drive
- internet (voor oa youtube)
Nu zijn er zoveel spelers dat ik niet eens meer weet waar ik op moet letten.
Mijn oog viel op de popcorn a210 maar die is vrij prijzig. Bijvoorbeeld de WD live spelers zijn veel goedkoper.
Ook bij de popcorn heb je goedkopere, maar ik zou niet echt weten wat het verschil tussen de spelers is.
Ik wil geen miskoop doen, dus spendeer liever een paar tientjes meer dan achteraf spijt hebben van de aankoop.
Uit welke spelers kan ik het beste kiezen en vooral waarom. Want vooral het laatste kan ik niet zo goed terug vinden als ik naar de specs van de spelers kijk, de meeste beweren allemaal full hd af te spelen. Maar is dat wel zo? En welke merken geven bijvoorbeeld regelmatig updates?
Alvast enorm bedankt voor elke feedback die jullie mij kunnen geven.
Ik wil graag mijn oude htpc vervangen met een mediaspeler.
Een paar eisen zijn:
- full hd playback
- streaming via netwerk aansluiting
- max 200 euro
Pre's
- optie voor harddisk
- optie voor bluray drive
- internet (voor oa youtube)
Nu zijn er zoveel spelers dat ik niet eens meer weet waar ik op moet letten.
Mijn oog viel op de popcorn a210 maar die is vrij prijzig. Bijvoorbeeld de WD live spelers zijn veel goedkoper.
Ook bij de popcorn heb je goedkopere, maar ik zou niet echt weten wat het verschil tussen de spelers is.
Ik wil geen miskoop doen, dus spendeer liever een paar tientjes meer dan achteraf spijt hebben van de aankoop.
Uit welke spelers kan ik het beste kiezen en vooral waarom. Want vooral het laatste kan ik niet zo goed terug vinden als ik naar de specs van de spelers kijk, de meeste beweren allemaal full hd af te spelen. Maar is dat wel zo? En welke merken geven bijvoorbeeld regelmatig updates?
Alvast enorm bedankt voor elke feedback die jullie mij kunnen geven.