Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Filemaker gegevens over leden bijhouden achter website

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om achter een bestaande website, een gedeelte voor de officials te zetten die met een wachtwoord toegang geeft tot het invoeren en verwerken van gegevens van leden.

Het is de bedoeling dat er twee uiteinden komen, 1 voor de "gewone leden" waar een selectie van de gegevens te zien is: aantal wedstrijden, uitslagen, indeling etc.

een ander gedeelte is pas zichtbaar na inloggen, waar ook de gegevens te verwerken zijn door daartoe gemachtigde.

Ik dacht zelf aan filemaker pro als uitgangspunt voor het database gedeelte. De website zelf is in joomla gemaakt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat de bedoeling is van dit topic maar in de Devschuur hoort 't niet thuis iig ;)
In de Devschuur hebben we 't over zélf programmeren/maken. Heb je een concrete programmeervraag dan zien we die dus graag verschijnen in een nieuw topic. Het is dan misschien handig als je onze Quickstart even hanteert bij 't openen ervan :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.