Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC Sensation XE: meters in het rood

Pagina: 1
Acties:

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 15:13
Aangezien ik redelijk geïnteresseerd ben in de nieuwe smartphones heb ik de review van deze telefoon gelezen. Ik was daarbij ook op zoek naar jullie mening en eventuele foto's van de camera van de telefoon. Hier is tot mijn grote verbazing geen aandacht aan besteed bij de review. Dit vind ik echter wel een belangrijk punt bij een telefoon, omdat camerakwaliteit toch nog flink kan verschillen. Mag ik vragen waarom dit onderwerp bij de review niet behandeld is?

Verder vind ik het een prima review trouwens ;)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Xghost schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:10:
Aangezien ik redelijk geïnteresseerd ben in de nieuwe smartphones heb ik de review van deze telefoon gelezen. Ik was daarbij ook op zoek naar jullie mening en eventuele foto's van de camera van de telefoon. Hier is tot mijn grote verbazing geen aandacht aan besteed bij de review. Dit vind ik echter wel een belangrijk punt bij een telefoon, omdat camerakwaliteit toch nog flink kan verschillen. Mag ik vragen waarom dit onderwerp bij de review niet behandeld is?

Verder vind ik het een prima review trouwens ;)
Qua hardware komt deze telefoon volledig overeen met de Htc Sensation (normale versie).
Aangezien dit toestel al een tijdje op de markt is zijn hier meer dan voldoende reviews over te vinden.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 15:13
Aha, ik wist niet dat het ook dezelfde camera had. Ik zou het dan wel fijn vinden als dat vermeld wordt in de review en dat er dan eventueel wordt verwezen naar de vorige review van de HTC Sensation.