Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SYSCTR2012] Unified Installer probleem

Pagina: 1
Acties:

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 10:33
Hopelijk kan ik hier al terecht voor het volgende probleem.
Bij Microsoft heb ik de laatste beta's en RC's van System Center 2012 gedownload en wil ik gebruik maken van hun op twitter bejubelde unified installer. Met deze installer kan je alle syscenter producten na invullen van een paar schermen installeren.

Na een hele dag klussen (alle prerequisities downloaden en uitpakken) kom ik niet verder dan het server invulscherm.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/33/privatecloud008.png/
Bovenstaande link bij het plaatje werkt wel als je hem apart opent

De Next knop blijft grijs.

Mijn installer werstation is voorzien van Windows 7 zoals hier beschreven http://technet.microsoft.com/en-us/library/hh751266.aspx en voor de target machines is dat Server 2008 R2 SP1

Schiet mij maar lek, maar ik kom er niet uit. Oh alle security policies zoals beschreven zijn ook uitgevoerd (inclusief firewall, die staat namelijk uit)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:32
Het klopt dat de app controller een andere server is? Ik heb zelf nog geen kans gehad om naar 2012 te kijken, ziet er wel weer veelbelovend uit.

En zit er geen prerequisites checker in? Die gaf eerder altijd aan wat je miste.

• Berimbau
Alle prequisities zijn juist, dat moest je namelijk opgeven op de vorige pagina's. De Appcontroller heb ik aangegeven op zowel zelfde als andere server. Maar niets van dat, blijft grijs.

De logfile geeft ook geen informatie.

Verwijderd

De server namen die je daar opgeeft kunnen wel degelijk resolved worden vanwaar je de installer draait? Probeer eens met FQDN eventueel.

• Berimbau
Uiteraard worden die geresolved. FQDN mag bij deze installer niet... Is Release Candidate he, ik heb de documentatie gelezen. Ook de FQDN, eigenwijs als ik ben, geprobeert, maar ook niets. Tevens // ervoor, ook niet.