Toon posts:

Sharp Aquos 40LE830E vertoont drie streepjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Sharp Aquos LC40LE830E vertoont op de scherm drie streepjes verticaal, de streepjes zijn een rode en drie gele.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en of het verholpen kan worden? Ik heb begrepen dat er meerdere modellen van sharp dit probleem vertonen.
Eerst was er alleen de rode, in de laatste twee dagen zijn de twee gele erbij verschenen.

Ik weet niet hoe je foto's upload anders zou ik er eentje sturen

Verwijderd

Even contact opnemen met de winkel voor een garantieafhandeling? :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Welkom op GoT :w

Die Sharp is een tv, hm? Dan weten ze daar in LCD, Plasma & Projectie meer van dan wij van de redactie, dus ik verplaats je topic even. Laat onverlet dat je waarschijnlijk het beste met de tip van Asmodeus kan beginnen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik sluit even aan bij mijn collega. Jouw scherm vertoont een defect dat normaal niet mag optreden binnen de garantieperiode. Hoe oud is jouw toestel? Het moet meerdere jaren meekunnen en ook na de garantie heb je recht op een deel van de restwaarde/garantie.

Hoe je foto`s gebruikt op het forum kun je terug vinden bij de algemene informatie.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A