Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rtunru
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:11
Asus heeft op de CES 2012 een veel belovende tablet aangkondigd: de Asus Memo 370T.

Hier zijn de gegevens:

Ice Cream Sandwich 4.0.3
Quad-core Nvidia Tegra 3.
1GB RAM
16GB opslag
Capacitief multipoint 1280x800-pixel 7 inch IPS display
Micro-USB poort
MicroSD card reader
Micro-HDMI
8 en 1,2-megapixel camera
GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.1 met EDR
4400mAh accu ( max 8,5 uren video afspelen )
Microfoon
3,5 inch aansluiting
Stereo speakers

De grootste verrassing is de verwachte prijs: 249 euro !!

Afbeeldingslocatie: http://www.pinoytechblog.com/wp-content/uploads/2012/01/Asusmemo370T.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blitzreview.com/wp-content/uploads/2012/01/Asus-MeMo-370T.jpg

Meer gegevens komen nog

[ Voor 62% gewijzigd door rtunru op 21-01-2012 00:13 ]

• rtunru
Op dit moment is de vewachting nog steeds dat dit tablet in April 2012 uitkomt

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-11 17:34
C net heeft een hands on gehad. En als ik me niet vergis had de tablet geen front facing camera.
Er is gezegd dat ie het 2e kwartaal gelanceerd gaat worden.. dit hoeft geen April te zijn.

En de prijs is geen 249 euro. maar 249 USD.

En of ie überhaupt in Europa wordt uitgebracht is ook niet duidelijk.

Anyway.. Ik kan niet wachten.
Ik ga er een bestellen tenzij Google met iets beters komt.

[ Voor 0% gewijzigd door Jackxl op 05-02-2012 03:35 . Reden: typo ]

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 19:12
Voor 249 eu neem ik er eentje mee - Chinese 'rommel' zit ik niet op te wachten en een Samsung/Asus Transformer is me net iets te gortig voor hoe vaak ik zo'n apparaat zal gebruiken. Kom maar op!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39
Lijkt me een erg interessante tablet. Zit stiekem wel een beetje te kijken naar bv een HTC Flyer, maar die vind ik IMO veel te duur voor de specs die je er voor terugkrijgt.

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Lijkt mij een heel goed product. Wacht met spanning af wanneer die in NL te koop is en voor welke prijs. Schept wel hele hoge verwachtingen. Dus kom maar met dat apparaat!!!!

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 07:16
Ik ben zeer geïnteresseerd in deze tablet gezien de prijs / specificaties verhouding. Zelf heb ik gekeken naar een HTC Flyer alleen is deze welk erg prijzig tegenover wat je er voor krijgt. De Asus Memo heeft meer te bieden voor minder.

Ook is de Kindle Fire een goede kandidaat. Maar als ik kijk naar de specificaties mist het bijvoorbeeld een front-en backcamera. Wat toch heel handig kan zijn als je een keer wil skypen. En voor de meerprijs heb je betere specificaties.

Hier een mooie vergelijking tussen de Kindle Fire en de Asus Memo http://goo.gl/Ik6aN

Ik hoop dat hij snel mag komen :)

• rtunru
Jackxl schreef op zondag 05 februari 2012 @ 03:28:
C net heeft een hands on gehad. En als ik me niet vergis had de tablet geen front facing camera.
Er is gezegd dat ie het 2e kwartaal gelanceerd gaat worden.. dit hoeft geen April te zijn.

En de prijs is geen 249 euro. maar 249 USD.

En of ie überhaupt in Europa wordt uitgebracht is ook niet duidelijk.

Anyway.. Ik kan niet wachten.
Ik ga er een bestellen tenzij Google met iets beters komt.
Maart is inmiddels begonnen, dus waarschijnlijk heb ik gelijk dat het April zal worden >:)
Waarom denk je trouwens dat het niet in NL zal worden uitgebracht?
Hoe kom je ook aan de info dat het geen front facing camera zou hebben??
Ik weet zeker dat ie het wel heeft!!

Verder weet ik natuurlijk ook dat de prijs in dollar is, maar ervaring leert dat de prijs in dollar betekent dat de prijs in euro even hoog zal zijn.
Ik hoop natuurlijk met je mee dat het goedkoper wordt, maar ik vrees het ergste, gezien de zwakke euro.

Ik ben van plan om in dit topic veel custom ROMs te kunnen opnemen zoals ik het ook gedaan had met de Xiron 8 inch tablet van Blokker.

We gaan het zien :)

[ Voor 4% gewijzigd door rtunru op 01-03-2012 23:53 ]

• rtunru
J0entje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:44:
Ik ben zeer geïnteresseerd in deze tablet gezien de prijs / specificaties verhouding. Zelf heb ik gekeken naar een HTC Flyer alleen is deze welk erg prijzig tegenover wat je er voor krijgt. De Asus Memo heeft meer te bieden voor minder.

Ook is de Kindle Fire een goede kandidaat. Maar als ik kijk naar de specificaties mist het bijvoorbeeld een front-en backcamera. Wat toch heel handig kan zijn als je een keer wil skypen. En voor de meerprijs heb je betere specificaties.

Hier een mooie vergelijking tussen de Kindle Fire en de Asus Memo http://goo.gl/Ik6aN

Ik hoop dat hij snel mag komen :)
Hoi J0entje,

Kindle Fire is volgens mij van een totaal andere orde.
Als je Amazon fan bent, is het misschien wat; maar anders ....

[ Voor 8% gewijzigd door rtunru op 01-03-2012 11:31 ]

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 07:16
rtunru schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:23:
[...]

Hoi J0entje,

Kindle Fire is volgens mij van een totaal andere orde.
Als je Amazon fan bent, is het misschien wat; maar anders ....
Ik ben geen Amazon fan. Het was een tablet met een mooie prijskaart. Alleen vind ik de tablet beperkter dan deze tablet waar Asus mee gaat komen ;) . Ook vergeleken met een klein prijsverschil.

• rtunru
J0entje schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:00:
[...]

Ik ben geen Amazon fan. Het was een tablet met een mooie prijskaart. Alleen vind ik de tablet beperkter dan deze tablet waar Asus mee gaat komen ;) . Ook vergeleken met een klein prijsverschil.
OK, dan zijn we met elkaar eens ;)

• rtunru
Dat wordt dus na de zomer :(

nieuws: Nieuwe Asus-tablets komen pas in derde kwartaal naar Benelux

[ Voor 76% gewijzigd door rtunru op 07-03-2012 20:03 ]

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-11 15:16

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Als dit bericht waar blijkt te zijn, zal de 370T Memo niet meer op de markt komen.
ASUS Eee Pad MeMO 370T wordt Google Nexus tablet

| Youtube |

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:47
Tja, dat is wel een ontnuchtering na de mooie introductie van de 370T. Nu wordt hij dan waarschijnlijk uitgekleed verkocht. Erg jammer.
Pagina: 1