Toon posts:

Radeon 6950 2de beeldscherm lukt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een nieuwe pc met een nieuw beeld scherm. Nou wil ik mijn oude scherm als tweede gebruiken. Mijn nieuwe scherm zit in dvi ingang 1. Mijn oude scherm een Benq heeft vga dus heb ik een dvi vga blokje ertussen zitten zodat hij op mijn kaart past.

Nou is het verhaal dat mijn pc hem helemaal niet kan vinden als tweede. Niet bij scherm resolutie en ook niet bij control paneel. Zodra ik mijn oude scherm in DVI 1 doe pakt hij het wel. Ik vermoed dus dat het aan DVI ingang 2 ligt. Heeft iemand enig idee wat het probleem is. Neem aan dat die ingang niet "kapot" is sinds hij net nieuw is....

Mvg

Paul

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-02 11:09

Imprezzion

E92 320i & 307CC

DVI 1 zend wel een analoog signaal mee, DVI 2 niet. Gebruik voor een VGA scherm dus DVI 1 en voor elk ander scherm DVI 2 of HDMI of DP.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Als je hoofdscherm DVI heeft moet je deze op de DVI-D aansluting aansluiten (de tweede dus). De VGA adapter heeft Dual-link-DVI nodig (DVI-I), die moet je dus op je eerste DVI-aansluiting aansluiten. Staat als het goed is ook in de handleiding.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt dankje:)

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11-2025
Mij lukt het atm ook niet:( heb een 1920*1080p scherm aangesloten via DVI en mijn tv met HDMI, Ik wil graag op me monitor gamen en op me tv films/tv en andere dingen bekijken. Als ik probeer de beeldschermen uit te breiden krijg ik de volgende error: Kan de beeldscherminstelling niet opslaan.