Bijna vervallen prepaid nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 17:22
Hallo

Ik heb een prepaid van Hi nummer dat over 2 dagen vervalt omdat ik 3 maanden niet heb opgewaardeerd. Ik wil graag een Telfort abonnement afsluiten omdat ik er graag internet bij wil.

Zal ik dan eerst moeten opwaarderen zodat het nummer behouden blijft om het nummer mee te nemen naar het nieuwe abonnement?

Omdat mijn vorige topic op slot is gezet omdat er beweerd wordt dat ik er zelf niet achteraan ben gegaan.. Dat is onzin, want Hi reageert niet op de mail (een week geleden verstuurd) en Telfort zegt dat ik met deze vraag naar Hi moet. Op internet heb ik er niks over kunnen vinden

Groeten, mrhp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.hi.nl/Over-Hi/Hi-Winkels-home.htm ?

Dat een bedrijf misschien geen/weinig prio geeft aan bepaalde manieren van communicatie, betekent toch niet dat je vastgelijmd moet blijven zitten aan je stoel?

Daarbij, maar hou me ten goede; als het nummer over 2 dagen vervalt, ben je waarschijnlijk al te laat want ik weet dat T-Mobile voor abonnementen "adviseert" minstens 1 maand voor einde contractperiode de nummerportering in gang te zetten.

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2012 14:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34
En als je gewoon naar de winkel gaat en een contract afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mrhp schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:31:
Omdat mijn vorige topic op slot is gezet omdat er beweerd wordt dat ik er zelf niet achteraan ben gegaan.. Dat is onzin, want Hi reageert niet op de mail (een week geleden verstuurd) en Telfort zegt dat ik met deze vraag naar Hi moet. Op internet heb ik er niks over kunnen vinden
Je kan nog altijd bellen he, daar is de telefonische helpdesk voor...
"Heb je een vraag aan Hi? Dan kun je bellen via 1200 (vast 06-12001200)."

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 20-01-2012 14:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

mrhp schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:31:
Hallo

Ik heb een prepaid van Hi nummer dat over 2 dagen vervalt omdat ik 3 maanden niet heb opgewaardeerd. Ik wil graag een Telfort abonnement afsluiten omdat ik er graag internet bij wil.
Volgens http://hi.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1324 is je tegoed 6 maanden houdbaar na je laatste opwaardering dus je hebt nog 3 maanden, eigenlijk 4 want je nummer vervalt pas 7 maanden na je laatste opwaardering. (En als je toch zo weinig opwaardeert en dus belt kan je toch net zo goed een nieuw nummer nemen?)
Het PrePay-tegoed is onbeperkt houdbaar, als je minimaal 1x per 6 maanden opwaardeert. De termijn van zes maanden begint te lopen op het moment dat je hebt opgewaardeerd of de aansluiting voor de eerste keer hebt geactiveerd.

Na deze 6 maanden kun je nog wel 30 dagen lang gebeld worden en naar gratis telefoonnummers bellen (dus ook opwaarderen via 1244, de opwaardeerlijn, kan nog), maar zelf niet meer bellen.
Waardeer je binnen deze 30 dagen op, dan worden je nummer en PrePay-tegoed weer geactiveerd, en kun je dus ook zelf weer bellen.
Waardeer je in deze 30 dagen je PrePay-tegoed niet op, dan kun je na deze periode niet meer bellen en gebeld worden, en je PrePay-tegoed vervalt. Je hoort dan: 'je mobiele telefoonaansluiting is niet meer geldig'.

[ Voor 18% gewijzigd door Frentik op 20-01-2012 14:41 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als nu het slot van je vorige topic had gelezen dan is die gesloten omdat je topicstart niets laat zien qua eigen inzet.Dat je op internet niets hebt kunnen vinden doet niets af van het feit dat met een belletje naar Hi en Telfort je vraag het snelst wordt beantwoord. Je vorige topic met slot vind je hier, Nummerbehoud prepaid , deze gaat ook op slot.

Mocht je na gebeld te hebben met Hi & Telfort er toch niet uitkomen DM me dan en dan open ik het topic weer en kun je de topicstart aanpassen met je eigen inzet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.