Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welk "no reply" email adres gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37
Sjaaa weer lastig waar deze thuis hoort maar voorlopig maar even hier:

Voor een systeem die automatisch mails verzend na bepaalde triggers/tijden in een aanvraagproces moet ik nog bepalen wat het adres zal worden die ik als afzender ga gebruiken.

Het moet een noreply adres worden waarbij no-reply@domein.nl of noreply@domein.nl de meest voor de hand liggende zouden zijn. Toch begrijp ik dat deze vaak gebounced worden bij providers en/of antivirus software en dat is nu juist niet de bedoeling.

Voor de duidelijkheid..het gaat hier niet op spam maar mails die de ontvanger echt wil ontvangen...voor zijn eigen bestwil :-). Toch worden deze zoveel verstuurd dat ik niet wil dat er ook gereageerd gaat worden op de mails aangezien daar een ander (meer specifiek) adres voor is + telefoonnummer.

Iemand suggesties voor de prefix wat (beter) werkt?

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 23:09

The CarNagE Man

SüperG33K

Gewoon de mailing uitsturen met een werkend emailadres en het reply-adres instellen op noreply@domein.nl.
Desnoods laat je die noreply adres binnenkomen op een tijdelijke box/emailadres waar je toch nog kan zien wat er binnenkomt.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 12:46

RammY

Dát!

offtopic:
Dat geintje heb ik gedaan bij Versatel...
Kon ik toch geenantwoord@versatel.nl registreren :P
Laten ze daar destijds toch alle mailings mee hebben verstuurd ;)

Deze advertentieplaats is te huur!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 13:15
nieuwsbrief@xxx ?

En dan gewoon in die mailing zetten dat er niet wordt gereageerd op reply's. En zodra men dat toch doet er voor zorgen dat men weer een auto-reply terugkrijgt met daarin gemeld de andere contactopties?

Sinds 1 januari 2012 is de spam-wetgeving volgens mij nog weer strikter geworden, dus let goed op met wat je doet.