Mede Tweakers!
Ik weet niet of dit onder t goeie topic staat zelf vond ik t vrij lastig zat zelfs nog te denken om t onder case modding maar aangezien ik geen case heb lijkt me dat helemaal niet nodig.
Ik heb een systeem samen gesteld:
Corsair Vegeance CML8GX3M2A1600C9 Low profile
OCZ Vertex Plus SATA 2 2.5" SSD 60 GB
Noctua NH-D14
Intel Core i5 2500K Boxed
Club 3D HD6870
Seasonic X-560 80+ Gold
Asus P8P67 PRO
LG GH22NS70 Zwart
Hiermee kom ik uit op ± 750 euro, iets meer aangezien ik ook nog wat aan fans/airflow moet gaan kopen.
Hier zit ook nog geen case bij.
Dit is mijn allereerste zelfbouw systeem ik heb iemand gevonden die m samen met me wil bouwen heeft zelf al aardig wat pc's gebouwd/versleten
Ik ga deze pc gebruiken voor Renderen/Audio Editting/Video Editting.
Dus nu komt mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een behuizing, met t beeld om m zo stil mogelijk te krijgen.
Maar nu komt het ik wil in mijn side panel een window hebben aangezien ik der best wel trots op ben.
Ik ga niet all-out met led fans t is gewoon de bedoeling wat neutrale fans liefst zwart.
Ik heb al ijsblauwe Led strips gevonden die ik er in wil plakken/hangen.
Ik ga mijn kast op me bureau zetten.
Dus simpel gezegd ik ben op zoek naar een kast met een goeie airflow en sidepanel met window mijn budget is 100 euro liefst minder dan kan ik t nog in een graphics card steken/geluidskaart.
Verdere tips zijn altijd welkom, ben me al heel veel aan t inlezen.
Groeten ^^
Leroy!
Ik weet niet of dit onder t goeie topic staat zelf vond ik t vrij lastig zat zelfs nog te denken om t onder case modding maar aangezien ik geen case heb lijkt me dat helemaal niet nodig.
Ik heb een systeem samen gesteld:
Corsair Vegeance CML8GX3M2A1600C9 Low profile
OCZ Vertex Plus SATA 2 2.5" SSD 60 GB
Noctua NH-D14
Intel Core i5 2500K Boxed
Club 3D HD6870
Seasonic X-560 80+ Gold
Asus P8P67 PRO
LG GH22NS70 Zwart
Hiermee kom ik uit op ± 750 euro, iets meer aangezien ik ook nog wat aan fans/airflow moet gaan kopen.
Hier zit ook nog geen case bij.
Dit is mijn allereerste zelfbouw systeem ik heb iemand gevonden die m samen met me wil bouwen heeft zelf al aardig wat pc's gebouwd/versleten
Ik ga deze pc gebruiken voor Renderen/Audio Editting/Video Editting.
Dus nu komt mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een behuizing, met t beeld om m zo stil mogelijk te krijgen.
Maar nu komt het ik wil in mijn side panel een window hebben aangezien ik der best wel trots op ben.
Ik ga niet all-out met led fans t is gewoon de bedoeling wat neutrale fans liefst zwart.
Ik heb al ijsblauwe Led strips gevonden die ik er in wil plakken/hangen.
Ik ga mijn kast op me bureau zetten.
Dus simpel gezegd ik ben op zoek naar een kast met een goeie airflow en sidepanel met window mijn budget is 100 euro liefst minder dan kan ik t nog in een graphics card steken/geluidskaart.
Verdere tips zijn altijd welkom, ben me al heel veel aan t inlezen.
Groeten ^^
Leroy!