Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,,

Vanochtend toen ik op school aankwam pakte ik mijn bb uit mijn zakken en drukte ik op vergrendelen, maar het bleek dat mijn bb zomaar uit stond.. Ik probeerde hem aan te drukken maar dit lukte niet. Wat mij op viel is dat het lichtje van de flitser wel brand? wanner ik de accu eruit haal gaat de flitser uit en waneer ik hem erin doe gaat de flitser aan. Het regende vandaag best veel en mijn bb zat in mijn nattebroek zak. Toen ik thuis kwam legde ik mijn bb op de verwarming maar na 5uurtjes werkte dat ook niet.

Heeft iemand een idee wati k moet doen? Ik heb als het goed is nog garantie moet ik mijn telefoon terug sturen?

Vriendelijke groet,

pirk :(

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11 12:59
goedeavond,

het is een klassiek gevalletje terug sturen, verwacht ik. als een batterij pull niet werkt (mwis met SD kaart er uit, probeer dat eens). anders gelijk terug sturen.

succes

Verwijderd

Hopelijk heb je geen waterschade, want dan kan de garantie wel eens moeilijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt voor reacties , dus ik moet hem terugsturen? K kan niet zien of het waterschade is nu denk ik?
t-mobile staat vocht-schade is je eigenschuld? maar k weet niet of het waterschade is..

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 11:22
Als het waterschade zou zijn, kan je proberen om accu e.d. uit de telefoon te halen. Je moet de telefoon dan een tijdje in een bak met rijst leggen, als er vocht in zit wordt dit eruit getrokken door de rijst. Dit heeft bij mijn mobiel ook twee keer gewerkt.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |