Roccat Kone cursor beweegt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
De cursor van mijn Roccat Kone stopt zojuist met bewegen, de rest van de muis functioneert normaal.

In het begin hielp het (tijdelijk) om het gewichtje aan de onderkant los te maken en opnieuw erin te klikken. Ik dacht aan een los contact, maar nu werkt dit ook niet meer. Ik merk nu wanneer ik de firmware upgrade opnieuw uitvoer deze het weer ongeveer 1 minuutje doet... dus nu lijkt het meer een software probleem.

Een paar maanden geleden heb ik hetzelfde gehad, maar na 1 dag werkte alles plotseling weer en heb ik er tot op heden geen last meer van gehad.

Ik heb de muis ook op het systeem van mijn vader geprobeerd (win7 32 bit), maar daar had ik hetzelfde probleem als op mijn Windows 7 64 bit.

De muis heeft constant onder de gedownloade Windows 7 driver gewerkt (omdat de profielen van een vorige installatie er toch al in zaten), zojuist de Roccat driver maar eens geïnstalleerd, maar dit maakt geen verschil. De heren van Roccat's helpdesk willen niet helpen omdat het buiten de garantietermijn valt (SLECHT! :( ) .

Iemand een idee wat hier aan de hand is en hoe het is op te lossen?

Zie mijn inventaris voor de rest van mijn setup.