SATA vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01 17:17
Hoi Allemaal,

Mijn NAS (zyxel NSA 329 is binnen). Hij kan SATAI en II hebben. Kan ik een SATA-600 HDD kopen en werkt dat dan? Of moet het speciaal een SATA-300 zijn? Zoals ik het nu begreep is sata 600 gewoon mogelijk.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat werkt gewoon.

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 23:36

@r!k

It is I, Leclerq

Kan prima, is backwards compatible.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Spanky79
Okido, bedankt, ik heb iets besteld, bij 4launch, ik geloof dat dat meestal wel goed komt..

• Spanky79
Kan ik dit topic zelf sluiten, of wil een mod/admin dit anders voor mij doen?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Welkom op GoT Spanky79, Normaal gesproken worden er op GoT geen topic's gesloten, behalfe als deze niet aan de huisregels voldoen. Dat gezegd te hebben wil ik je er op wijzen dat ten eerste het niet de bedoeling is een topic binnen 24 uur omhoog te kicken. Als de laatste bent die een reply heeft gegeven, dan kun je gewoon je laatste reply editten.

Wat betreft dit topic, hier op GoT verwachten wij van een ieder enig eigen initiatief door eerst zelf naar ee nantwoord te zoeken. Het antwoord op de door jou hier gestelde vraag had je met een beetje zoek werk hier in het forum al vrij snel beantwoord kunnen krijgen, zonder een nieuw topic aan te maken. Daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.