www.b2bmobilephone.nl iPhone 4S voor €550,-

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
Hallo,
Ik ben op zoek naar een iPhone 4S en ben via martkplaats op de website www.b2bmobilephone.nl terecht gekomen. b2bmobilephone biedt de http://www.b2bmobilephone...pple-iphone-16gb-p-3.html aan voor €550,- wat een aantrekkelijke prijs is. Wat mij weerhoudt van kopen is het ontbreken van een webwinkelkeurmerk en gebruikersevaringen met deze webshop (kan nergens zo snel user reviews of iets dergelijks vinden over de site). Zijn er hier tweakers die ervaring hebben met b2bmobilephone?

Gr,
Zuaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eeeeuhm. Je maakt een grapje neem ik aan? Nog even afgezien van het ontbreken van bijvoorbeeld contactinformatie:
Let op, dit is een demo van shoptrader! Orders worden niet verwerkt!
Edit: pffft. Onder Firefox krijg je blijkbaar heel iets anders dan onder IE.

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 19-01-2012 20:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 14:08
F_J_K schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:49:
Eeeeuhm. Je maakt een grapje neem ik aan? Nog even afgezien van het ontbreken van bijvoorbeeld contactinformatie:

[...]

Edit: pffft. Onder Firefox krijg je blijkbaar heel iets anders dan onder IE.
http://www.b2bmobilephone.nl/over-ons-pm-14.html
Contactinformatie is daar te vinden en dat van die demo had ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie oa Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie en kijk even in de shopreviews voor ervaringen. Dit is een zeer courant product en je kunt voldoende alternatieven vinden waar voldoende shopreviews voor zijn. :)

Ik doe deze voor je op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 23:35
Als het te mooi is om waar te zijn dan is het meestal niet waar. Dus pas op met dit soort aanbiedingen.

Dit topic is gesloten.