Internet valt uit bij het bekijken van video's

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerdbaltjes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11-2025
Hallo,

bij het laden van video's (op zo'n beetje elke site met filmpjes...) stopt mijn internet met werken tijdens het laden.
Vreemd genoeg gaat hij verder met laden als ik rechts onderin op het verbindingsicoontje druk en dan op de naam van mijn netwerk, waar zeg maar normaal ook 'verbinding verbreken' staat.
Ik heb al geprobeerd het kanaal van de router te veranderen, de firmware van de router te upgraden, belachelijk veel op google gezocht maar niks.
De router is een linksys, het model weet ik niet meer, en de router staat op een nogal onhandige plek dus moest dit echt nodig zijn controlleer ik het wel even. Mijn provider is ziggo, maar als ik via tele2 met een davolink router op het internet ga is het geen probleem.

Alvast bedankt.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Sjoerdbaltjes schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:44:
[...]
als ik via tele2 met een davolink router op het internet ga is het geen probleem...
Waarom doe je dat dan niet?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:41
Sjoerdbaltjes schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:44:
Ik heb al geprobeerd het kanaal van de router te veranderen, de firmware van de router te upgraden, belachelijk veel op google gezocht maar niks.
Alvast bedankt.
Alleen geprobeerd of ook echt veranderd en geupdate?
Kijk anders eens met inSSIDer of er geen andere netwerken op hetzelfde kanaal zitten? (zal wss niet de oplossing zijn, maar meerdere netwerken op hetzelfde kanaal is nooit goed)
Router resetten ook al geprobeerd neem ik aan? :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Sjoerdbaltjes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11-2025
@Fiber
omdat die router bij mijn moeder thuis staat, en daar ben ik niet altijd.

@SmiGueL
Inssider nu proberen, router al HEEL VAAK gereset

Inssider geprobeert, ben de enige die kanaal 8 gebruikt.

[ Voor 17% gewijzigd door Sjoerdbaltjes op 19-01-2012 19:20 ]