Ik heb geprobeerd om een blu-ray te streamen van mijn pc boven (waar als enige apparaat in dit huis een blu-ray speler in zit) naar de laptop beneden om die films beneden ook te kijken.
Nu heb ik geprobeerd om mijn drive te sharen net als ik doe met mijn andere films die ik op mijn hdd heb staan. Dit werkte niet.
Verder ben ik op zoek gegaan naar een programma dat met behulp van dlna het kan streamen dat werkt wel met mijn films op mijn hdd maar herkent geen blu-rays. (hiervoor heb ik TVMOBili gebruikt)
Dus nu vraag ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft.
Beide systemen werken op windows 7
De pc op professional en de laptop op home premium
Nu zou het natuurlijk makkelijker zijn om een blu-ray speler te kopen maar daar wil ik geen geld aan uitgeven.
Nu heb ik geprobeerd om mijn drive te sharen net als ik doe met mijn andere films die ik op mijn hdd heb staan. Dit werkte niet.
Verder ben ik op zoek gegaan naar een programma dat met behulp van dlna het kan streamen dat werkt wel met mijn films op mijn hdd maar herkent geen blu-rays. (hiervoor heb ik TVMOBili gebruikt)
Dus nu vraag ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft.
Beide systemen werken op windows 7
De pc op professional en de laptop op home premium
Nu zou het natuurlijk makkelijker zijn om een blu-ray speler te kopen maar daar wil ik geen geld aan uitgeven.